مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز:

۱۰ هزار البرزی در مرحله اول طرح خادم شرکت کردند

۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۵:۲۴
کد خبر: ۶۹۲۶۸۶
۱۰ هزار البرزی در مرحله اول طرح خادم شرکت کردند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با اهداء 30 هزار جلد کتاب آموزشی به خانواده‌ها مرحله اول طرح خادم در استان به پایان رسید.

  ناصر چرخساز در گفت وگو با خبرگزاری برنا، اظهار کرد: این طرح در مرحله اول برای حدود 10هزار نفراز خانواده‌های استان برگزار شد.

 چرخساز افزود: در این طرح داوطلبان جمعیت هلال احمر با عنوان تسهیل گران طرح خادم با مراجعه به درب منازل، شاخص‌های آمادگی خانوار در برابرمخاطرات را به صورت سرپایی به خانواده‌ها آموزش دادند.

 وی با اشاره به هدف اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف افزایش سطح آمادگی و آگاهی خانواده‌ها پیرامون مخاطرات اطراف خود با شعار ما خدمت را نزد مردم می‌بریم اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح هر دو نفر از داوطلبان مسئولیت 100خانوار را برعهده دارد، توضیح داد : داوطلبان 15 مورد شاخص آمادگی خانوار را به صورت سرپایی و چهره به چهره در مراجعه‌های ماهانه در 12 مرحله به مدت زمان پنج دقیقه آموزش دادند.

 

وی اضافه کرد: به منظور آمادگی بهتر خانواده در حوادث سه جلد کتاب با موضوعات آشنایی با طرح خادم و جمعیت هلال احمر، مخاطرات انسان ساخت و مخاطرات طبیعی چاپ و بین خانواده‌ها در مناطق توزیع شد.

 

چرخساز ابراز کرد: بیش از سه میلیون نفر در استان تا سال 1400 تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

 

این مسئول ادامه داد: بدون شک آماده کردن خانوارها در مقابل مخاطرات کارآسانی نیست ولی راهی است که باید طی شود.

 

وی گفت: این هدف باید با آموزش و پایش مستمر و در چند سطح (فرد، خانواده، محله، شهر، روستا، کشور ) محقق شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز