مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان:

کمبود اعتبارات مانع خدمت رسانی به روستاهای خوزستان نخواهد شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۹:۱۳
کد خبر: ۳۵۰۸۵۲
کمبود اعتبارات مانع خدمت رسانی به روستاهای خوزستان نخواهد شد
خبرگزاری برنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: این شرکت برای اجرای پروژه های آبرسانی روستاهای استان از کمبود اعتبارات رنج می برد، اما با این وجود اجازه نخواهیم داد که این مشکل مانع خدمت رسانی ما به روستاییان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از شوشتر، درویشعلی کریمی در ابتدای آیین افتتاح پروژه آبرسانی به 3 روستای شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه بهرمندی از آب شرب سالم و بهداشتی حق مسلم مردم روستا است، گفت: پروژه آبرسانی به این 3 روستا با هزینه ای افزون بر 4 میلیارد ریال انجام شد و جمعیتی بالغ بر 5 هزار و 150 نفر را تحت پوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه جزء پروژه های مصوب نبوده است، تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان برای تامین اعتبارات مورد نیاز خود برای آبرسانی به روستاها دارد این پروژه از محل اعتبارات داخلی شرکت تامین شد و عملیات اجرایی آن در کوتاهترین زمان ممکن طی مدت 3 ماه به اتمام رسید.

کریمی اظهار کرد: احداث موتورخانه، احداث و توسعه شبکه برق، ترانس و دریافت اشتراک، تهیه و نصب پمپ، الکتروموتور و کلریناتور از جمله عملیات های اجرا شده در این پروژه بوده است. این در حالی است که 4 هزار و 500 متر خط انتقال 160 گاوانیزه نیز برای آبرسانی به این 3 روستا کارگذاری شده است.

وی همچنین از همکاری دلسوزانه و متعهدانه آب و فاضلاب شهری شهرستان شوشتر بطور ویژه قدردانی کرد، چراکه این موتورخانه در تاسیسات آبرسانی آب شهری احداث شده است و تامین آب نیز از طریق شبکه های توزیع این شرکت بوده است.

کریمی افزود: این پروژه در فاز اول روزانه دست کم 1500 متر مکعب آب مورد نیاز روستاها را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه همه تلاش این شرکت بهره مند سازی کلیه روستاهای استان از آب شرب سالم و بهداشتی است، گفت: علیرغم همه کمبودها و عدم وجود منابع کافی حتی برای پرداخت حقوق کارکنان ولیکن با همه توان و ظرفیت برای بهره مند سازی تمامی روستاها از این نعمت دریغ نخواهیم کرد.

تلاش ها برای رضایتمندی مشترکان روستایی ادامه خواهد داشت

در ادامه این مراسم مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوشتر گفت: این پروژه برای ما بسیار حایز اهمیت بود چراکه از نزدیک شاهد مشکلات موجود در این 3 روستا برای تامین آب سالم مورد نیازشان بودیم.

ارژنگ محمدی ادامه داد: در طول 3 ماه اخیر که در حال عملیات اجرایی این پروژه بودیم، هر روز و بدون هیچ گونه تعطیلی کار ادامه پیدا کرد.

وی یادآور شد: در فاز دوم این پروژه قطعا تغییرات قابل توجهی رخ خواهد داد که موجب رضایتمندی بیش از پیش روئستاییان از آب توزیع شده خواهد شد..

در پایان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: خوشحالیم که امروز شاهد هماهنگی و همکاری آب و فاضلاب استان و آب و فاضلاب روستایی خوزستان هستیم که در مشکلات به کمک هم آمده و در جهت کاهش و رفع مسایل یکدیگر را پوشش می دهند.

محسن درفشان در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه و رسالت مسوولین خدمت رسانی به مردم است، باید بدون هیچ گونه انتظاری در راستای کاهش مشکلات تلاش و یکدیگر را همراهی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز