رمال و دعا نویس یزدی در دستان پلیس

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۱۶۵۳
رمال و دعا نویس یزدی در دستان پلیس
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری، فردی را که با رمالی و فالگیری اقدام به سر کیسه کردن افراد ساده لوح کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان، گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گویی در سطح شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیق خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد به رواج خرافه گویی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می‌کند.

سرهنگ حناساب ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و... اعتراف و به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد بیان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که افراد رمال هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های خانواده‌ها نکرده و هدف آن‌ها کسب درآمد بوده و نیز زمینه ساز مشکلات و گرفتاری‌های دیگر برای خانواده‌ها خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز