۳ کشته و مصدوم در واژگونی خودرو در جاده ساحلی دیر

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۴۶۵۸
۳ کشته و مصدوم در واژگونی خودرو در جاده ساحلی دیر
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر- بردخون خبر داد.

به گزارش برنا؛ حسین ناظمیان‌پور صبح امروز  از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر- بردخون خبر داد و گفت: در ثانیه‌های ابتدایی بامداد امروز به دنبال واژگونی یک دستگاه پژوه 405 در محور دیر – بردخون حدفاصل شاهزاده ابوالقاسم و شرکت متانول کاوه، متاسفانه یک نفرجان باخت و دو سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، سه دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی 115 دیر و درود احمد به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: سه مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام هادی(ع) دیر و امام خمینی(ره) کنگان انتقال یافتند.

او گفت: یکی از مصدومین 30 ساله علی‌رغم اعزام به بیمارستان امام هادی(ع) دیر و انجام عملیات احیاء، متاسفانه به دلیل شدت حراجات وارده در بیمارستان فوت کرد.

ناظمیان‌پور خاطرنشان کرد: هر سه سرنشین این خودرو آقا و دارای سن 37 ، 30 و 27 ساله بوده که از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز