تمدید زمان ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در مازندران

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۴۹۷۰
تمدید زمان ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران از تمدید مهلت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌های استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ بیگلری، رئیس پلیس راهور مازندران گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و دستور فرمانده ناجا، ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸ در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های پلیس به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شده بودند از ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان وجود داشت افزود: زمان ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های نیروی انتظامی مازندران تمدید شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران تصریح کرد: مالکان یا متصرفان می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت موتورسیکلت و رسید توقفگاه‌ها و کارت ملی با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ شهر محل سکونت خود نسبت به ثبت درخواست ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند.

سرهنگ بیگلری افزود: متصرفان باید یکی از اسناد موتورسیکلت و کارت ملی و شماره تماس همراه به نام خود و نشانی محل سکونت و کار خود به همراه قبض یا رسید پارکینگ را ارائه کنند.

رییس پلیس راهور مازندران خاطر نشان کرد: موتورسیکلت‌های فاقد پلاک یا پلاک غیر مجاز که در سامانه شماره گذاری و سامانه پارکینگ‌ها ثبت نشده اند به پلیس آگاهی مراجعه و مشکلات خود را پیگیری نموده و بعد از آن برای ترخیص مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز