دستگیری دو سارق با ۶فقره سرقت

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۸:۴۶
کد خبر: ۴۱۹۹۴۸
دستگیری دو سارق با ۶فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری دو سارق محتویات داخل خودرو و کشف 6فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "شاهپور بهرامی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌ های متعدد محتویات داخل خودرو در سطح شهر و با توجه به ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: از این رو ماموران انتظامی کلانتری 11با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به دو نفر سارق که سابقه سرقت داشت مظنون شدند و افراد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

سرهنگ بهرامی اظهارداشت:ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل افراد مظنون آنان را در حال سرقت از یک دستگاه خودرو پراید تحت محاصره قرار دادند و در یک عکس العمل سریع پلیسی آنان را دستگیر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس، در بازجوئی های اولیه ماموران و پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 6 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج  بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشید و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنید تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز