دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۸:۵۸
کد خبر: ۴۵۸۹۱۴
دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران پلیس با گشت زنی های هدفمند خود در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر،17 سارق را دستگیر و 15 فقره سرقت را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش"در این خصوص اظهار داشت: ماموران این فرماندهی با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس، در نقاط جرم خیز و حاشیه ای شهر کرمان در 24 ساعت گذشته موفق شدند 17 سارق که 9 نفر از آن ها درحین سرقت بودند را نیز دستگیر و 15 فقره سرقت را کشف کنند.

وی با اشاره به کشف 4 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، تصریح کرد: همچنین ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 9 متهم تحت تعقیب مقام قضایی، را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ روانبخش گفت: حضور وسایل نقلیه ی متخلف امنیت شهروندان را به خطر می اندازد از این رو ماموران با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده 45 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند را توقیف کردند.

وی با اشاره به کشف مقداری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده افزود:سارقان و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز