استفاده از سلاح‌های غیرمجاز خط قرمز پلیس است

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۶:۴۵
کد خبر: ۴۷۶۶۵۹
استفاده از سلاح‌های غیرمجاز خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حمل و استفاده از سلاح‌های غیرمجاز را خط قرمز پلیس خواند و گفت: نیروی انتظامی با افرادی که به صورت غیرمجاز سلاح حمل و یا از آنها استفاده کنند به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در آیین اختتامیه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی که با حضور اعضای شورای فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، از تلاش همه همکاران برای اجرای دقیق برنامه‌های این هفته قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای معرفی خدمات متنوع پلیسی به مردم و همچنین گزارش عملکرد یک ساله و تشریح برنامه‌های سال جاری بود.

این مسؤول، به نقش بی نظیر نیروی انتظامی در امنیت پایدار استان اشاره کرد و گفت: ما در تأمین امنیت با هم افزایی مشترک با دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت، حرکت می‌کنیم.

وی به اقدامات یگان‌های عملیاتی پلیس در بخش‌های مختلف برای تأمین امنیت عزاداران حسینی اشاره و تصریح کرد: موفقیت‌های امروز نیروی انتظامی به برکت، جلسات قرآنی و دعای خیر مردم محقق شده است.

رحیمی تشریح کرد: فضای امن و بانشاط ایجاد شده در سرتاسر استان به برکت وجود وحدت بین همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است و حفظ این وحدت یک ضرورت بنیادی است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: حفظ اعتبار، کسب افتخار و موفقیت در سایه تلاش‌های زیادی و خستگی ناپذیری و داشتن برنامه و اجرای راهبردهای اصولی و منطقی محقق می‌شود و ما همواره سعی کرده‌ایم که در این مسیر حرکت کنیم.

وی حضور اثرگذار در مأموریت‌ها و انجام با جدیت وظایف را دو اصل مهم برشمرد و گفت: حرکت در این مسیر، افزایش رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

رحیمی به رویکرد آفندی پلیس در انجام مأموریت‌ها و عملیات‌ها اشاره و تصریح کرد: با رویکرد آفندی و تغییر در تاکتیک و اجرای مأموریت‌ها، توانسته ایم به موفقیت‌های بسیار خوبی دست پیدا کنیم و هنجارشکنان و قانون گریزان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

وی تمرکز بر کشف جرم و دستگیری مجرم را یک نکته مهم برشمرد و گفت: با کشف جرایم و دستگیری مجرمان می‌توانیم ارمغان امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به همجواری این استان با دو کشور افغانستان و پاکستان که مرکز تولید و ترانزیت مواد مخدر در جهان است اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان، مبارزه شبانه‌روزی با باندهای توزیع کننده موادمخدر و قاچاقچیان مسلح، اولویت اصلی پلیس سیستان و بلوچستان است.

سردار رحیمی گفت: ما خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که خدمات متنوع پلیسی را با بالاترین کیفیت و توام با مهربانی و احترام به مردم شریف سیستان و بلوچستان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه، وقوع جرایم بزرگ و خشن از رهگذر جرایم کوچک رخ می‌دهد، افزود: توجه به مبارزه با جرایم خرد و کوچک یکی دیگر از اهدافی است که در اجرای مأموریت‌ها باید به آن توجه ویژه شود.

این مسؤول، حمل و استفاده از سلاح‌های غیرمجاز را خط قرمز پلیس خواند و گفت: نیروی انتظامی با افرادی که به صورت غیرمجاز سلاح حمل و یا از آنها استفاده کنند به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان توجه به معنویت و روحیه دینی و ارتقاء آن در سطح یگان‌ها را یک اصل مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با تقویت بنیه دینی و اعتقادی کارکنان، ضمن ارتقاء عملکرد سازمانی، میزان رضایتمندی مردم از پلیس نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز