سرهنگ مومنی؛

عابران پیاده از توقف در بزرگراه ها خودداری کنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۸:۰۴
کد خبر: ۷۶۶۳۲۹
عابران پیاده از توقف در بزرگراه ها خودداری کنند
رئیس اداره تصادفات گفت: عابرین پیاده از توقف در سطح محورهای بزرگراهی خودداری و رانندگان نیز در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند.

به گزارش برنا، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات،این پلیس در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۲ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم.در این حوادث  ۱ نفر عابر پیاده و ۱ نفر راننده خودرو فوت نموده اند.

مومنی اظهار داشت: تصادف اول در ساعت ۷:۴۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه در مسیرشرق به غرب بزرگراه شهید آوینی بعد از پل شهید رجائی یکدستگاه اتوبوس با عابر پیاده که در لاین کناری ایستاده بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده در محل فوت می کند.

سرهنگ مومنی در تشریح این تصادف متذکر شد: عابرین پیاده از توقف در سطح محورهای بزرگراهی خودداری نموده و رانندگان نیز در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و در هنگام خستگی در محلی مناسب توقف و پس از استراحت مجدد رانندگی نمایند.

تصادف دوم ساعت ۰۸:۰۰ شب  چهارشنبه در مسیر شرق به غرب

بزرگراه شهید زین الدین قبل از بزرگراه شهید باقری یکدستگاه پژو بدلیل نقص فنی در منتهی الیه سمت راست بدون نصب علائم هشدار دهنده و ایمنی توقف می نماید و راننده به صورت پیاده کنار خودرو بوده  که یکدستگاه سواری پراید که در همان مسیر در حرکت بوده با قسمت عقب پژو و راننده برخورد که متاسفانه در اثر شدت ضربه وارده راننده پژو در محل فوت می نماید.

سرهنگ مومنی در تشریح این  تصادف متذکر شد که رانندگان عزیز در صورت توقف اضطراری در محور های بزرگراهی قبل از هر اقدامی سریعاً علائم هشدار دهنده در فواصل مناسب از وسیله نقلیه قرار دهند و همچنین در ساعات خلوتی محورهای بزرگراهی با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

سرهنگ مومنی در انتها  گفت: تمامی رانندگان و عابرین عزیز با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی،حرکت با سرعت مطمئنه،توجه کافی به جلو داشته باشند و نیز عابرین از پلهای هوایی استفاده کنند، امیدواریم با رعایت این نکات دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز