نجات کوهنوردان گم شده در ارتفاعات عسلویه

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۴:۵۶
کد خبر: ۹۹۴۰۸۷
نجات کوهنوردان گم شده در ارتفاعات عسلویه
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عسلویه استان بوشهر گفت: یک گروه خانوادگی کوهنوردی در ارتفاعات روستای "کلات" این شهرستان گمشده بودند که با تلاش گروه‌ امداد، نجات یافتند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سید علیرضا سجادی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: یک گروه خانوادگی متشکل از هشت نفر برای تفریح و کوهپیمایی به ارتفاعات مشرف به روستای کلات رفته بودند که با تاریک شدن هوا مسیر را گم و تقاضای کمک کردند.

وی اضافه کرد: در پی درخواست کمک افرد گمشده اکیپ امدادی متشکل از نیروی انتظامی شهرستان عسلویه، امدادگران هلال احمر و ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( اچ اس ای) سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به همراه راهنمایان محلی به منطقه اعزام و پس از جست و جو کوهنوردان را پیدا کردند.

وی بیان کرد: همه اعضای این گروه سالم و هماکنون امدادگران درحال انتقال آنها به پایین هستند.

سجادی، از تلاش همه نجات‌گران و فرماهندهی انتظامی شهرستان عسلویه که به صورت فوری و جدی برای نجات کوهنوردان اقدام کردند، تقدیر کرد.

 وی گفت: کسانی که قصد کوهنوردی یا کوهپیمایی در ارتفاعات منطقه دارند با رعایت نکات ایمنی و با آشنایی کامل مسیر اقدام کنند و حتی المقدور از راهنمایان محلی کمک بگیرند تا اتفاقات ناگواری در این زمینه رخ ندهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز