کشف ۶۴۴ کیسه مشکوک به پودر شیر خشک در مرز مهران

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۴۹۵۹
کشف ۶۴۴ کیسه مشکوک به پودر شیر خشک در مرز مهران
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از کشف وضبط تعداد ۶۴۴ کیسه ۲۵ کیلوگرمی مشکوک به پودر شیر خشک توسط بازرسی عوامل گمرکی مستقر در شهرستان مهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اظهار داشت: در جریان بازرسی عوامل گمرکی مستقر در شهرستان مهران، مقداری کالای قاچاق( تعداد ۶۴۴ کیسه ۲۵ کیلوگرمی مشکوک به پودر شیر خشک) کشف و ضبط شد.

او افزود: پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان مهران حکم به ضبط اقلام کشف ‌شده و پرداخت جریمه ۴۵۰ میلیون تومانی برای متخلف صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت: همچنین مأمورین انتظامی پل سیمره موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در این منطقه شدند.

اوادامه داد: با توقیف این خودرو و بازرسی از آن مقادیر زیادی لوازم‌ یدکی خارجی خودرو کشف شد که برای بررسی‌های بیشتر، این محموله ضبط و پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی ایلام تشکیل و در ادامه این پرونده به شعبه دوم اداره تعزیرات حکومتی ایلام ارجاع شد.

 علیرضا لطفی تصریح کرد: متهم این پرونده، به ‌صراحت به تخلف خود اعتراف و اذعان داشته که محموله قاچاق از دبی وارد شده و قصد انتقال آن به شهر مهاباد را داشته است که در بین راه به دام قانون گرفتار شده است.

لطفی گفت: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی ‌کننده متهم را به ضبط کالا و پرداخت 1 میلیارد و 330 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز