انتشار کتاب محقق ایلامی توسط انتشارات بین المللی الزویر

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۷۸۴۷
انتشار کتاب محقق ایلامی توسط انتشارات بین المللی الزویر
کتاب روش‌های نوین تهیه حلال‌های سبز برای جداسازی و پیش تغلیظ گونه‌های آلی و معدنی با همکاری یکی از محققان ایلام در انتشارات معتبر و بین المللی الزویر منتشر شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی دانشگاه ایلام، این کتاب با همکاری دکتر علی دانشفر استاد تمام و دکتر طاهره خزلی مدرس دانشگاه ایلام و گروه تحقیقاتی دانشگاه یاسوج به سرپرستی آقای دکتر مهر اورنگ قائدی و گروه تحقیقاتی دانشگاه Erciyes ترکیه به سرپرستی آقای پروفسور مصطفی سویلک، نگارش و توسط انتشارات بین‌المللی الزویر در ۹ آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

 

این کتاب که حاصل سال‌ها تجربه علمی و تحقیقاتی مولفان در حوزه استخراج و جداسازی است، در ۱۰ فصل و ۴۸۰ صفحه تنظیم شده، که چهار فصل آن شامل فصل های چهارم، ششم، نهم و دهم توسط محققین دانشگاه ایلام و یاسوج جمع‌آوری شده است.

کتاب مذکور برای استفاده طیفوسیعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان و دانشمندان در زمینه‌های گسترده‌ای از جمله شیمی تجزیه، محیط زیست، پزشکی، بیوتکنولوژی و مهندسی مواد مناسب است.

تهیه و تالیف کتاب در یک انتشارات معتبر بین‌المللی، فرصتی جهت نشان دادن ظرفیت‌های علمی و توانمندی بالای محققان ایرانی است و می‌تواند موجب اعتلای جایگاه علمی کشور عزیزمان در سطح جهان و گامی مناسب جهت دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ایلام باشد.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز