معاون امور فرهنگی ورزش وجوانان خبر داد:

اجرای طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی در شهرستان سیروان

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۳:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۶۶۳۲
اجرای طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی در شهرستان سیروان
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام از اجرای طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی در شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام ؛ اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت و محوریت پاتوق‌های فرهنگی مهارتی با حضور رحیمی مقدم فرماندار، تردست معاون امور فرهنگی و جوانان استان، مروتی بخشدار مرکزی، سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

تردست معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید، استانداری ایلام و اکثر ادارات عضو ستاد امسال در سه شهرستان از استان که سیروان به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اجرایی خواهد شد.

او افزود: برای اجرای این طرح به کمک و همیاری تمامی دستگاه‌های عضو ستاد نیاز بوده و اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه این طرح هماهنگی و امور لجستیکی را به عهده خواهد داشت.

تردست در پایان به این نکته اشاره داشت که مهمترین هدف این طرح آموزش مهارت به کسانی است که بیشترین نیاز را به آموزش داشته و این مهارت‌ها در تمامی جنبه‌ها از جمله اشتغال زایی، مهارت‌های زندگی، هنری، ورزشی، سیاحتی و … به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز