تاکید بر توسعه همکاری های پژوهشی ورزشی با دانشگاه ایلام

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۰۹۹۷
تاکید بر توسعه همکاری های پژوهشی ورزشی با دانشگاه ایلام
مدیرکل ورزش وجوانان ایلام: تفاهم نامه همکاری اجرای همایش تازه های علوم ورزشی و سلامت با موضوع برگزاری همایش ملی، تازه های علوم ورزشی و سلامت با محورهای اصلی ورزش بین اداره کل ورزش و جوانان استان با دانشگاه ایلام امضا شده است

به گزارش برنااز ایلام ؛ علیشایی در جریان انعقاد تفاهم نامه همکاری این اداره کل با دانشگاه ایلام، اظهار کرد: این تفاهم نامه‌ها در خصوص اجرای همایش تازه های علوم ورزشی و سلامت با موضوع برگزاری همایش ملی تازه های علوم ورزشی و سلامت با محورهای اصلی ورزش (فیزیولوژی و تغذیه، مدیریت،آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری، رفتارحرکتی و روانشناسی)بین اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و دانشگاه ایلام امضا شده است.

اوتصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توسعه ارتباط و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، ورزشی، اجرایی و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود طرفین برای رشد و توسعه علمی حوزه مذکور در استان ایلام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه گفت: علمی کردن ورزش گام نخست توسعه ورزش هم در بخش قهرمانی و هم بخش همگانی است و بر همین اساس هدایت طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویی باید در راستای نیازهای ورزش استان توسط دانشگاه باشد.

 اوگفت: این جلسه را منشا ادامه ای همکاری و تعام بیشتر با دانشگاه در راستای انجام پروژه های بعدی و تبدیل توانمندی های بالفعل به مهارت است که حمایت و اجرای این برنامه ها می‌تواند به علمی کردن ورزش کمک کند.

معاون پژوهشی دانشگاه ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: دانشگاه ایلام از زیرساخت‌ها و تجهیزات مدرنی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌های بالقوه در راستای استعداد یابی و شکوفا کردن استعدادهای ورزشی هم در بدنه دانشگاه و هم بیرون از این مرکز علمی به کار گرفته شود. «حسین مهدی زاده» با اشاره به مفاد این تفاهم نانه گفت:همکاری این دونهاد لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توانمندی نیروهای انسانی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است.وی در پایان خاطرنشان کرد: تداوم و کسب موفقیت های بیشتر در زمینه پژوهشی مرهون تلاش و تعامل بیشتر دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز