مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:

بیش از ۱۰ پروژه پژوهشی و طرح اینترنشیپ با دانشگاههای استان منعقد شده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸۱
بیش از ۱۰ پروژه پژوهشی و طرح اینترنشیپ با دانشگاههای استان منعقد شده است
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از از انعقاد 10 پروژه پژوهشی با دانشگاههای استان خبر داد

به گزارش برنا از ایلام ،مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از از انعقاد 10 پروژه پژوهشی با دانشگاههای استان خبر داد و گفت: هم اکنون در حوزه پژوهش و فناوری این شرکت، 19 پروژه پژوهشی و 8 طرح اینترنشیپ جاری و در حال انجام است که در این بین بیش از 10 مورد قرارداد پروژه پژوهشی به ارزش 8500  میلیون ریال با دانشگاه های استان و منطقه منعقد شده است.

 روح اله نوریان" در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور ایلام، افزود: درب پالایشگاه گاز ایلام به روی اساتید، متخصصان و پژوهشگران باز است و حوزه پژوهش و فناوری این شرکت همواره پذیرای ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف می باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از حمایت این شرکت در زمینه تعریف پژوهش‌های کاربردی خبر داد و اظهار داشت : از پتانسیل بالای دانشگاه‌های استان در تعامل با صنعت در حوزه های مخنلف فنی و مسایل و چالشهای غیر فنی این پالایشگاه استقبال می شود.

وی تصریح کرد: حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام دارای نظامی پویا، هدفمند و منظم است که بدنبال دستیابی به بهترین نتایج پژوهشی است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مجامع علمی و شرکتهای دانش بنیان، یکی از رویکردهای اصلی حل مسائل و چالش ها در این واحد صنعتی می باشد.

در ادامه دکتر "عباس سهراب زاده" رئیس دانشگاه پیام نور ایلام، از تعامل سازنده مجموعه مدیریت پالایشگاه گاز ایلام با دانشگاه‌ها و بخصوص دانشگاه های موجود در استان ایلام قدردانی کرد و افزود: دانشگاه پیام نور ایلام از تمام ظرفیت های موجود در راستای ایجاد ارتباط بیشتر و موثرتر جهت پیشبرد اهداف مشترک و اجرای برنامه های پژوهشی با شرکت پالایش گاز ایلام را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

همچنین در این جلسه رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ضمن تشریح ساختار شورای پژوهشی و فعالیت‌های انجام شده در پالایشگاه گاز ایلام افزود اهم زمینه‌های همکاری با دانشگاه‌ها در قالب انجام پروژه‌های پژوهشی ، طرح‌های اینترنشیپ و حمایت از پایان نامه های  تحصیلات تکمیلی می باشد.

دکتر " احسان نوراللهی" ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای ۵ ساله حوزه پژوهش و فناوری و تشریح چشم انداز شرکت پالایش گاز ایلام در این حوزه، افزود: ایده های خلاقانه در حوزه پژوهش و فناوری در شورای پژوهش و کمیته های تخصصی مربوطه با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در تعامل سازنده با پژوهشگران و پیشنهاد دهندگان، پروژه های کاربردی و مساله محور تعریف و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیتهای حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام با همکاری مستمر قریب به ۸۰ نفر از پرسنل شرکت و اساتید دانشگاه در پنج سال گذشته منجر به انعقاد قریب به 250 قرارداد پروژه پژوهشی، طرح اینترشیپ و پایان نامه تحصیلات تکمیلی شده است، افزود: به منظور بهبود کیفیت نتایج و دستاوردهای پروژه های پژوهشی از توان علمی اساتید دانشگاهها برای نظارت پروژه ها استفاده می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز