استاندار ایلام خبرداد؛

ابتلای بیش از ۴۵۰ نفر از کارمند در ایلام به کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۸
ابتلای بیش از ۴۵۰ نفر از کارمند در ایلام به کرونا
استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تذکر در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و جلسات، گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در استان مبتلا به کرونا شده اند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تذکر در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و جلسات، گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در استان مبتلا به کرونا شده اند و این یک هشدار جدی است و ضرورت دارد مدیران به طور جد دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را در حوزه کاری خود رعایت کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه مسئولان بایستی در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا پیشگام باشند، اظهار داشت: طبق مصوبات استان ستاد کرونا، جلسات با تراکم جمعیتی بالا که خطر شیوع کرونا را تشدید می کنند، ممنوع است و نباید دوایر دولتی با ایجاد این چنین جلساتی، ناقض مصوبات باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه می بایست جلسات بصورت مجازی برگزار شوند ، تصریح کرد: سعی شود من بعد جلسات بیشتر از طریق فضای مجازی و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و اگر حضور فیزیکی افراد در نشست ها ضروری بود، می بایست با رعایت کامل اصول بهداشتی و درمانی و با حداقل افراد انجام شود.

اوبا اشاره به این مهم که جان افراد مهم تر و ارجح تر از هر کاری است، افزود : ما هنوز در وضعیت هشدار و قرمز هستیم و از مردم و مسئولان درخواست دارم موضوع کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت خروج از شرایط کنونی تلاش کنند.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در این سال تمام تلاش و دغدغه ما این است با فعال سازی واحدهای تولیدی در کار تولید رونق و جهش ایجاد کنیم و از همه دستگاه های درگیر در کار تقاضا دارم در این مسیر با جدیت بیشتر گام بردارند.

او ادامه داد: مسئولان ذیربط با ارائه راهکارهای منطقی، مواظب باشند که کارگاهی تعطیل نشود و در راستای احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل اقدام کرد و در این زمینه نیازمند ایجاد تسهیلات بیشتر و افق دید بلند تر مدیران مربوطه هستیم.

او افزود: به ویژه اگر صاحب واحد تولیدی و یا کارگاهی پای کار باشد و  بازگشت و احیای آن واحد اثرات مثبتی در جهت توسعه و اشتغال به حال جامعه داشته باشد در اینجا ضرورت احیا دوچندان می شود و بایست در این راستا اقدام کرد.

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات ۵ طرح تولیدی شرکت تعاونی خوراک دام و طیور ایوان، گاوداری شیری ایوان، مرغداری گوشتی ایلام، مواد پروتئینی شهرک صنعتی ایلام و روغن کنجد و دانه های گیاهی شهرک صنعتی ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای رفع موانع تصمیمات لازم نیز اتخاذ گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز