نماینده مجلس؛

‍ برج هنر ایلام نمادی منحصر بفرد است

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۰۲۰۱
‍ برج هنر ایلام نمادی منحصر بفرد است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه برج هنر گفت: برج هنر ایلام منحصربفرد و یک نماد بی نظیر برای ایلام خواهد بود

به گزارش برنا از ایلام ،علی اکبر بسطامی اظهار داشت: هنر در حکم یک زبان است و زبان منعکس کننده عمیق ترین احساسات ناب بشری ست.

وی با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی استان، همواره نقطه کور مدیریتی بوده و این مسئله باید رفع شود، افزود: بعد از یک قرن نبود زیرساخت فرهنگی و هنری قابل توجهی در ایلام،

این پروژه بی نظیر است که با جانمایی بسیار خوب، در آینده قطعا موجب تحول در فرهنگ و هنر استان خواهد شد.

بسطامی یادآور شد:پیشرفت این پروژه در فاز اول قابل قبول بوده و شایسته است از زحمات استاندار سختکوش و پرکار استان و همچنین مدیریت اداره کل راه شهرسازی و حوزه هنری تقدیر کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه در فاز اول و تامین اعتبارات فاز دوم با همکاری استاندارمحترم و همراهی دکترفلاحی دیگر نماینده محترم استان بکار خواهیم بست.

بسطامی اظهار داشت: حضور آقای قاسمی در مسئولیت حوزه هنری موجبات خدمات بسیاری بوده و ایشان بعنوان یک هنرمند مردمی و بزرگ تاثیر بسزایی در پیگیری این پروژه دارند.

وی تاکید کرد: در زمینه جذب اعتبارات نباید به دیده ترحم با مردم ایلام برخورد شود و در آخر اعتبارات قطره چکانی وارد شود چرا که چنین رفتاری در شان مردم و نظام نیست که پروژه ای ۱۸ سال طول بکشد.

بسطامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علاقه ای به هیاهوهای پوپولیستی نداشته و ندارم و در طول زمان مدیریتم همواره یک مدیرعملگرا و پراگماتیست بوده و ان شاالله در وکالت از مردم نیز همینگونه عمل خواهم کرد.

وی تصریح کرد: نظام بودجه ریزی ما که متاسفانه بر مبنای چانه زنی ست یک نظام بیمار است و این خلاف عدالت است که استان همجوار بیش از ۶۰۰ میلیارد بودجه در سامانه گرمسیری دریافت کند اما از همان ردیف به ایلام یک ریال تعلق نگیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجلس فعلی بدنبال بودجه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد منهای نفت خواهیم بود.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه