با دستور رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا;

محدودیت های کرونایی برای سومین هفته متوالی در ایلام تمدید شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷۸
محدودیت های کرونایی برای سومین هفته متوالی در ایلام تمدید شد
رییس ستاد استانی مبارزه با کرونای استان ایلام گفت: محدودیت ها در این استان با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

 به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در پی تشدید وضعیت کرونا در استان ایلام و تداوم وضعیت قرمز قاسم سلیمانی دشتکی افزود: آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه ای، باشگاه های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع های مناطق قرمز ایلام یک هفته دیگر تعطیل می شوند. 

 

وی اظهار کرد: همچنین برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش ها و گردهمایی ادارات تا یک هفته ممنوع است. 

وی‌ با ذکر اینکه زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک نباید خدمات  دهند، افزود: تا اطلاع بعدی فعالیت سینما و پارک و موزه ها و ورزشگاه ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه های زنانه و مردانه ممنوع است. 

به گفته استاندار ایلام، همچنین تا اطلاع بعدی مساجد و مصلی ها و هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز با هر عنوانی ممنوع است. 

وی گفت: اجتماع بیشتر از ۱۰ نفر ممنوع است و جلسات اداری در صورت ضرورت برگزاری نباید بیشتر از ۱۰ نفر باشد، جلسات دستگاه ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران باید در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند. 

وی ادامه داد: تا اطلاع بعدی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند. 

وی بیان کرد: درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه ها در چاپخانه ها ممنوع و تا اطلاع بعدی ادارات، سازمان ها و نهادها و در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند. 

وی تاکید کرد: کمیته نظارتی ستاد کرونا موظف است در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کرده و تمامی مصوبات از لحظه اعلام، لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد.

شیوع ویروس کرونا استان ایلام را  در وضعیت قرمز قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز