طی تماس تلفنی صورت گرفت؛

ادای احترام استاندار ایلام به مقام شامخ شهید دانشمند هسته ای کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۳۴۹۰
ادای احترام استاندار ایلام به مقام شامخ شهید دانشمند هسته ای کشور
استاندار ایلام در تماس تلفنی با خانواده شهید رضایی نژاد نسبت به مقام شامخ این شهید والا مقام ادای احترام نمود

به گزارش برنااز ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی به مناسبت سالروز شهادت دانشمند هسته ای ایران، شهید داریوش رضایی نژاد به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا با خانواده این شهید والامقام بصورت تلفنی صحبت کرد و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

وی در این گفتگوی صمیمی با اشاره به سخت کوشی و پر تلاش بودن اساتید 

عرصه جهاد علمی شهدای هسته ای، بیان کرد: به یقین موفقیت های هسته‌ای ایران حاصل تلاش‌های فرزندان ایران اسلامی به ویژه شهدای دانشمندان هسته‌ای این مرز و بوم بوده که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کرده اند.

سلیمانی دشتکی ضمن آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده این شهید هسته ای، زحمات شهید رضایی نژاد را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: یقین دارم که پاداش ایثار و فداکاری این شهید عزیز در بارگاه کبریایی محشور شدن با صالحان و شهدای راه حق خواهد بود.

وی در پایان تماس خود ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران از شرایط سخت پیش رو با خلاص شدن از شر بیماری کرونا، عبور کنیم.

گفتنی است شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشورمان و اهل شهرستان آبدانان است که در تاریخ اول مردادماه ۱۳۹۰ توسط دشمنان ملت ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز