ریس هیات ورزش های همگانی ایلام خبر داد:

''طرح هشتگ آماده‌باش'' در استان ایلام برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۸۵۵۹
''طرح هشتگ آماده‌باش'' در استان ایلام برگزار می‌شود
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی ایلام گفت: ''طرح هشتک آماده‌باش '' با هدف مقابله با شیوع کرونا و افزایش سهم ورزش‌همگانی در پیشگیری از این ویروس کرونا در استان برگزار می‌شود.

سعید خسروی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنادر ایلام اظهار داشت: این طرح در راستای مقابله با شیوع کرونا و سهم ورزش همگانی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی ایلام تصریح کرد: پویش ملی «آماده‌باش» در جهت بالا بردن افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه به‌صورت مجازی از 10 مردادماه لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.

 اویادآور شد: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسؤولانه ورزش همگانی در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهدف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی اشاره کرد.

او خاطرنشان‌کرد: کانون اصلی پویش ملی هشک آماده‌باش ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده‌ها، گروه‌های پر خطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده‌های سنی در معرض این بیماری است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی ایلام گفت: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینوگرافی، موشن‌گرافی و برشور با هماهنگی کمیته‌های فدارسیون و هیأت‌های شهرستانی و استانی که پتانسیل بالایی را دارا می‌باشند، به اجرا در خواهد آمد.

خسروی نژاد اظهار امیدواری کرد با استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود بتوان موجی به‌وجود آورد که به گفتمان ورزش همگانی در مقابله با کم‌تحرکی و بیماری کرونا کمک نماید

 

نظر شما
پرونده ویژه