در ششمین روز از هفته دولت:

۲خانه ورزش روستایی در روستاهای چرداول افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۰۱۶۷
۲خانه ورزش روستایی در روستاهای چرداول افتتاح شد
در ششمین روز از هفته دولت و با حضور دکتر رحیمی معاون فرماندار شهرستان ، شفعیی ریس هیات ورزش روستایی وبومی محلی استان ومسولین محلی 2 خانه روستای در چرداوبل افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان ایلام ; درششمین روز از هفته دولت وبا پیگیرهای فرماندار ودهیار روستاهای جوب سرخ علیا وطاق گاورین خانه ورزش روستایی این دو روستا با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال برای تجهیز هرخانه راه اندازی وتجهیز گردید.

شفیعی ریس هیات ورزش روستایی استان در حاشیه این مراسم گفت: وزارت ورزش وجوانان مصمم است نسبت به توسعه ورزش در روستاهای استان با راه اندازی وتجهیز خانه های ورزش روستایی ورزش را در این مناطق توسعه دهد
 
اوافزود:با همکاری اداره ورزش وجوانان استان ایلام تا پایان سال 99 بیش از 100 خانه ورزش روستای تجهیز وراه اندازی می شود.
 
دکتر رحیمی معاون فرماندار چرداول درادامه این مراسم با اشاره به اهمیت  احداث  و تجهیز خانه های ورزش روستایی گفت: هرچند احداث خانه های ورزش روستایی در ظاهر امری کوچک بوده ولی این حرکت در صورت ادامه،توسعه و توجه ویژه به آن دارای تاثیرات مثبتی در اجتماع بوده و جوانان و نوجوانان روستایی سرگرم  و اوقات فراغت خود را در این مکان ها گذرانده و کمتر شاهد  مسائل و مشکلات اجتماعی  بخصوص در خانواده ها ی  روستا یی خواهیم بود.
 
در پایان این مراسم توسط دهیار روستای جوب سرخ علیا از 10 نفر مسولین استانی با اهداء هدایایی تجلیل بعمل آمد
 
گفتنی است دهیار روستایی جوب سرخ یکی از دهیاران فعال ونمونه شهرستان است که در هفته دولت بعنوان دهیار برتر ونمونه معرفی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز