مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبرداد:

هدف گذاری بودجه تکمیل ۱۸ پروژه نیمه تمام استان تا پایان سال جاری است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۵۰۹۰
هدف گذاری بودجه تکمیل ۱۸ پروژه نیمه تمام استان تا پایان سال جاری است
مظفر علی شائی در دیدار با فرماندار دهلران گفت: این پروژه ها از پیشرفت بالای 70 درصد برخوردار هستند و برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر 72میلیارد ریال هزینه می شود

به گزارش برنا از ایلام علیشاهی در این دیدار از تعهد سرمایه گذار در یک دوره 6 ماهه برای تکمیل استخر شنای دهلران خبرداد و گفت: اعتبار اولیه پیش بینی شده برای این پروژه12میلیارد ریال است که سرمایه گذار مدعی بیشتر می باشد و این موضوع باید در کمیسیون بررسی و در خصوص افزایش هزینه  کرد آن تصمیم گیری شود اما سرمایه گذار باید در این فرصت 6 ماهه پروژه را تکمیل کند و هرچه تعلل کند از دوره پیمانش کم و برای بهره برداری زمان کمتری دارد .

او از  بهره برداری 32 خانه ورزش روستایی در استان خبرداد و گفت:پیش بینی ما بهره برداری از 100 خانه ورزش روستایی تا پایان سال است و برای هر خانه ورزش روستایی 100میلیون ریال هزینه می شود.

فرماندار دهلران هم با اشاره به 10 پروژه ورزشی در دست اقدام در این شهرستان گفت:برای این پروزه ها حدود 70میلیارد ریال هزینه می شود.

مجید عسگری اولویت دولت را تکمیل پروژه های بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی ذکر کرد و گفت: تکمیل زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی روستایی بردی و وحدت از ضروریات است.

او با اشاره به استعدادهای ورزشی دهلران در همه رشته ها افزود: توجه به وسایل سرمایشی و گرمایشی و تعمیر و تجهیز امکان ورزشی بصورت ویژه مد نظر باشد.

فرماندار دهلران خواستار تسریع در عملیات اجرایی تکمیل استخر شنای دهلران،توجه به پیست و روشنایی و تامین آب مورد نیاز زمین چمن دهلران و تامین 150میلیون ریال برای سایت پروازی پارا گلایدر در تنگه تاپو شد که مورد موافقت مدیر کل قرار گرفتند. 

مدیر اداره ورزش وجوانان دهلران هم گزارشی از اقدامات 6 ماهه اول سال جاری ارائه و افزود: سالن ورزشی روستای بردی با 80درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تسریع در عملیات اجرایی برای بهره برداری می باشد.

رحم خدا شیخ محمدی افزود:بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی زمین چمن های مصنوعی در شهرستان تاکید کرد و گفت: تا کنون سه خانه ورزش روستایی در شهرستان بهره برداری شده است

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز