معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاداسلامی استان ایلام بیان کرد;

پایان مهرماه آخرین مهلت ارسال کتاب به چهارمین جشنواره کتاب سال استان ایلام

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۲۴۳۷
پایان مهرماه آخرین مهلت ارسال کتاب به چهارمین جشنواره کتاب سال استان ایلام
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، پایان مهرماه را به عنوان آخرین مهلت ارسال کتاب به چهارمین دوره جایزه کتاب سال اعلام کرد.

به گزارش برنا از ایلام ,یونس قیطانی اظهار داشت: چهارمین جشنواره جایزه کتاب سال استان ایلام ویژه سال ۹۸ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام؛ برگزار می شود و تمام ناشران و مولفان و تلاشگران عرصه ی کتاب می توانند دو جلد از کتاب های منتشر شده خود را در تمام قالب های مختلف به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

اوگفت: دبیرخانه ی چهارمین جایزه ی کتاب سال استان مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در انتهای خیابان رسالت آماده ی دریافت آثار مولفان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: برگزاری جوایز ادبی خصوصا جایزه ی کتاب سال می تواند به عنوان برندی معتبر و ارزشمند برای مولفان و ناشران،موجب تقویت انگیزه های کاری و روانی و فرهنگی شود و چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام فرصت های ارزنده ای برای معرفی آثار برتر علمی؛پژوهشی؛ ادبی به جوامع هدف به وجود می آورد.

قیطانی تصریح کرد: مولفان و ناشران جهت شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی،به شرایط و ضوابط اعلام شده در فراخوان که در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده توجه نمایند.

گفتنی است، آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال در آذرماه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز