هشدار معاون استاندار ایلام:

ایلام در بالاترین سطح خطر کرونا قرار دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷۵
ایلام در بالاترین سطح خطر کرونا قرار دارد
معاون استاندار گفت :ایلام در بالاترین سطح خطر کرونا قرار دارد واگر مردم همراهی نکنند وضعیت بسیار بدتر می شود

 به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام، دکتر نوذری در حاشیه نشست فوق‌العاده ستاد استانی کرونا با عنوان این مطلب که در بالاترین سطح خطر کرونا قرار داریم، گفت: فقط می توانم بر این نکته تاکید جدی داشته باشم که مردم در این شرایط بسیار خطرناک که قدرت سرایت، انتشار و کشندگی این بیماری مرگبار بالا رفته است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از خود محافظت کنند.

اوبا عنوان این مطلب که اگر مردم در این شرایط حساس و خطرناک همراهی نکنند وضعیت بدتر از این می شود، گفت: افزایش بیش از ۸ برابری تعداد مبتلایان از ۱۳۵ مورد به ۱۱۳۸ مورد و جان باختن ۲۸ نفر طی یک هفته گذشته در استان کم جمعیتی چون ایلام گویای شدت و خطر ابتلای بسیار بالای این بیماری است. 

نوذری با عنوان این مطلب که به دستور استاندار ایلام تمامی امکانات و ظرفیت های استان برای مقابله با کرونا بسیج شده است، گفت: واقعیت آن‌ است که همراهی مردم با ستاد کرونا در اجرایی نمودن مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی می تواند برگ برنده ما برای غلبه بر شرایط خطرناک امروز باشد.

وی مهمترین راه غلبه بر کرونا را فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن توسط آحاد مردم عنوان کرد و گفت: تنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم می شود زنجیره انتقال این بیماری خطرناک را قطع کرد و اگر مردم همکاری نکنند هرچه قدر ما (مسیولان) هم تلاش کنیم فایده ای نخواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز