رِئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای ۳۱۵ وسیله نقلیه متخلف

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۴۴۷۲
جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای ۳۱۵ وسیله نقلیه متخلف
رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اجرای طرح محدودیت تردد‌ها در جاده‌های استان گفت: در این مدت ۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام با جریمه ۵۱۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت:در اجرای طرح مذکور تعداد ۱۸ تیم گشتی محسوس پلیس راه استان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، عوامل انتظامی و امدادی به صورت فعال و در طول شبانه روز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و بر اجرای طرح محدودیت ترافیکی نظارت داشتند.
وی افزود: در اجرای این طرح  ۳۱۵ دستگاه خودرو متخلف  به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا با مبالغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون شده و همچنین تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در مبادی ورودی استان پس از تذکر  نسبت به عودت آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ همتی یادآور شد: طرح محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان با هدف حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و ارتقای سطح سلامتی آن‌ها برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا اجرا شد.
 
بیشتر بخوانید:همزمان با تشدید شیوع کرونا ویروس در استان ایلام و اعلام وضعیت فوق خطرناک در برخی شهرستان‌ها محدودیت تردد در جاده ها و مبادی ورودی و خروجی استان از دوازدهم تا شانزدهم آبان ماه اجرا شد. 
 
استان ایلام هم اکنون در وضعیت قرمز کرونا ویروس قرار دارد و سه شهرستان ایلام، ایوان و چرداول نیز در وضعیت سیاه این بیماری قرار دارند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز