نشست تخصصی دانشگاه ایلام و اداره ورزش جوانان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۸۸۶۷
نشست تخصصی دانشگاه ایلام و اداره ورزش جوانان برگزار شد
با هدف رایزنی برای برگزاری مطلوب همایش ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت، نشست هم‌اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و رئیس دانشگاه ایلام برگزار گردید

 به گزارش  برنا ازایلام، در این نشست علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه یکی از الزمات توسعه کشور، همکاری دانشگاه‌ها با سازمان‌ها و ادارات برای ارتقاء سطح فعالیت‌های اجرایی استان اظهارداشت: اگر جامعه با این دیدگاه نسبت به دانشگاه ها حرکت کند، بخش اعظمی از مشکلات و چالش‌های موجود برطرف می‌شود.

  او افزود: با حسن نیت مدیریت دانشگاه ایلام، خوشبختانه همکاری‌های دوجانبه دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان توسعه یافته و می‌تواند دستاورد ارزشمندی برای مردم استان باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود؛ با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در گذشته تجربه خوبی در برگزاری همایش بزرگ استارت آپ محصولات کشاورزی را با دانشگاه ایلام داشته وامیدواریم این ارتباطات بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

 در ادامه این نشست رییس دانشگاه ایلامبه تجربه برگزاری دومین همایش بین المللی گرد و غبار و همایش ملی گفتمان اعتدال در دانشگاه ایلام در چند سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه ایلام بنا به اظهار نظر مقامات مختلف کشوری و استانی و صاحب‌نظران توانست این دو همایش را در سطح عالی برگزار نماید و تجربه نابی را در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی کسب کند.

علی‌اکبری با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه ایلام در حوزه علوم ورزشی و تربیت بدنی، اظهار داشت: وجود اداره تربیت بدنی توانمند، گروه علوم ورزشی کارآمد، امکانات و فضاهای خوب ورزشی   و تعداد زیادی دانشجوی فعال باعث شده که دانشجویان دانشگاه ایلام عنوان‌ها مختلف ورزشی را در سطح کشور و منطقه کسب کرده و جایگاه بین دوازدهم تا چهاردهم در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سطح ملی در چند سال اخیر کسب نمایند.

 رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از دکتر علی شائی به جهت همراهی و همکاری خوب با دانشگاه ایلام، تأکید کرد به واسطه این نگاه مثب، همکارهای دانشگاه ایلام و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام امروز در سطح مطلوبی گسترش یافته است.

 رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت بصورت مشترک مابین دانشگاه ایلام و اداره کل ورزش و جوانان در آذر ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: این کنفرانس با هدف رشد و توسعه دانش تربیت بدنی و علوم ورزشی و با تأکید بر جنبه‌های کاربردی و راهبردی و توسعه‌ای علوم ورزشی که از سودمندی خاص در سطح کشور برخوردارند برگزار می‌شود، که خوشبختانه استقبال خوبی از آن در سطح کشور و استان انجام گرفته است.

 کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت  در پنج محور شامل:  فیزیولوژی و تغذیه،  مدیریت،  آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی،  بیومکانیک ، مهندسی و فناوری  و رفتار حرکتی و روانشناسی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 19 و 20 آذرماه سال جاری بصورت مجازی در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز