مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام خبر داد؛

امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی کسب ‌وکارهای گردشگری تا پایان سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۵۲۰۱
امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی کسب ‌وکارهای گردشگری تا پایان سال ۹۹
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی کسب و کارهای گردشگری استان تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش برنااز ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به خسارت وارد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا به تأسیسات گردشگری، بازپرداخت تسهیلات بانکی برای کسب ‌وکارهای گردشگری و هتلداری در استان تا پایان سال ۱۳۹۹ امهال شد.

او افزود: بر اساس بر اساس مصوبه سی و نهمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای کسب ‌و کارهای آسیب‌ دیده در حوزه گردشگری موضوع ابلاغیه مصوبه شماره ۷۸۸۳۳ مورخ ۱۲/۷/۹۹ برای کسب ‌وکارهای آسیب ‌دیده در حوزه گردشگری مقرر شد بازپرداخت تسهیلات بانکی دریافتی توسط کسب ‌وکارهای گردشگری و هتلداری تا پایان سال امهال شود.

شنبه زاده تصریح کرد: همچنین در این جلسه با پرداخت تسهیلات به کسب ‌وکارهای آسیب ‌دیده حوزه گردشگری بر اساس بنگاه محوری مطابق دستورالعمل مصوب کارگروه اقتصادی مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان آذرماه سال جاری ثبت‌نام کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: «دستورالعمل اجرایی ابلاغ و اطلاع ‌رسانی لازم به بهره ‌برداران و کسب ‌وکارهای گردشگری و هتلداری استان انجام شده است و به تأسیساتی که قبلاً در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری ثبت نام و موفق به دریافت کد شده اند تسهیلات دریافت می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز