استان ایلام رتبه دوم عملکرد ستاد تسهیل را کسب کرد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۱۱۶۵
استان ایلام رتبه دوم عملکرد ستاد تسهیل را کسب کرد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از کسب رتبه دوم عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام ;جهانگیر رستم زاد اظهارداشت: بر اساس گزارش عملکرد و اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها توسط وزارت کشور، عملکرد استان ایلام در سه ماه سوم سال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در جایگاه دوم کشوری بعد از استان تهران قرار گرفته است.

وی افزود: تشکیل مرتب جلسات ستاد تسهیل، پیگیری مصوبات و اجرایی شدن آنها و همچنین احیا و بازگشت ۱۷ واحد تعطیل به مدار فعالیت از دلایل انتخاب استان برای کسب این جایگاه بوده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در سه ماهه سوم امسال ۶۰ جلسه با ۲۳۹ مصوبه برگزار شده که ۱۶۴ مصوبه اجرایی و ۷۵ مصوبه در دست اقدام است.

 رستم زاد اضافه کرد: این در حالی است که استان های مرکزی، یزد و ایلام بیشترین تعداد جلسات با حضور استانداران در ستاد تسهیل استان ها را برگزار کرده اند.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش وزارت کشور استان ایلام در اقدام موثر کارگروه و شاخص رفع موانع تولید توانست با تامین مواد اولیه و صدور معافیت حقوق ورودی برای شرکت استیل کرد به میزان ۱۸۰۰ تن مواد مورد نیاز واحدهای تولید لاستیک کشور را تامین و از خروج ارز از کشور جلوگیری کند و موجب تثبیت ۱۵۰ فرصت شغلی در این زمینه شود.

معاون استاندار ایلام اشاره به سال جهش تولید و تاکید استاندار ایلام بر اهتمام و تلاش مضاعف در سال پایانی دولت، گفت: تلاش و فعالیت مدیران و مجموعه اقتصادی استان، گره‌گشایی و رفع موانع تولید موجب بهبود شرایط اقتصادی و تولیدی شده است.

رستم زاد با تقدیر از تلاش دستگاه های تخصصی اقتصادی و بانک های استان افزود: اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و همراهی مدیران و فرماندهی شخص استاندار در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش مهمی در کسب این موفقیت داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز