مدیرعامل شرکت گاز استان:

نقش اعضای بسیج در برنامه های عملیاتی و اجرایی شرکت گاز استان پررنگ است

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۳۸۲۱
نقش اعضای بسیج در برنامه های عملیاتی و اجرایی شرکت گاز استان پررنگ است
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه نقش نیروهای بسیجی پایگاه مقاومت این شرکت در برنامه های عملیاتی و اجرایی پررنگ است، گفت: بیش از 70 درصد کارکنان شرکت گاز استان، عضو فعال پایگاه مقاومت بسیج شرکت هستند و برای مشارکت در امور عام المنفعه و رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند

به گزارش برنا از ایلام؛  عباس شمس اللهی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شرکت گاز استان ایلام، افزود: همکاری، همراهی، همیاری و نقش اعضای پایگاه مقاومت این شرکت در برنامه های اجرایی، فرهنگی، مذهبی و رفع مشکلات ناشی از حوادث غیر مترقبه استان بی بدیل است.

وی اظهار داشت: حضور بسیجیان شرکت در تسریع در اتصال گاز روستاهای سیل زده بخش ماژین، اعزام  بسیجیان و کمک به نشت یابی گاز در زلزله سرپل ذهاب، اجرای مانور و برنامه های امدادی، مشارکت در اجرای برنامه کنترل و پایش مصرف گاز ادارات، سرکشی و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مشارکت در برنامه های قطع و وصل گاز در مواقع بحران و یا اضطراری، اجرای برنامه های اردویی راهیان نور  برای خانواده کارکنان و غیره بخشی از فعالیت بسیجیان شرکت گاز استان در زمینه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی برای تقویت بسیجیان و پرسنل بخشی دیگر از اقدامات این شرکت بوده است، گفت: این مجموعه برای تقویت همکاری شرکت گاز استان و حوزه های پایگاه مقاومت بسیج اقدامات قابل توجهی انجام داده که خروجی آن در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه بخوبی دیده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از مشارکت اعضای بسیج این شرکت در کمک های مومنانه خبر داد و گفت: در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، کارکنان و بسیجیان شرکت به صورت خود جوش در این عمل خیرخواهانه شرکت کردند و در چندین مرحله به کمک نیازمندان شتافتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر و فرهنگ است و هر جا که نیاز باشد باید حضوری فعال داشته باشد، اظهار داشت: بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی بعنوان پیش قراولان عرصه نبرد، خوب درخشیدند و امروزه در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی تلاش می کند تا کشور به جایگاه واقعی خود برسد.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار مهدی رییسی فرمانده بسیج حوزه مقاومت شهید سلیمی استانداری گفت: بسیج نقش تعیین کننده ای در کارآفرینی، مدیریت اداری و نیز بهره وری و اصلاح نظام اداری دارد و در هر جا ورود کند به یقین موفق خواهد بود.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی رئیسی  افزود : بسیج در تامین امنیت پایدار داخلی کشور در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی نقش قابل توجهی ایفا می کند و همیشه برای جانفشانی آماده هستند .

وی پایگاه مقاومت کربلا ی شرکت گاز را از پایگاه‌های برتر و موفق اداری در سطح استان برشمرد که خدمات این پایگاه به اقشار مختلف و مشارکت در برنامه های ابلاغی قابل تقدیر است.

در این مراسم از زحمات "علی پرک" فرمانده سابق پایگاه مقاومت شرکت گاز استان تقدیر و " اسد عاصم آبادی" بعنوان فرمانده جدید این  پایگاه منصوب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز