هشت طرح ورزشی با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در ایلام افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۶:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۱
هشت  طرح ورزشی با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در ایلام افتتاح شد
هشت طرح ورزشی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه در مناطق مختلف استان ایلام با حضور معاون مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

به گزارش برنااز ایلام ، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در این خصوص گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در روستاهای حمزه، مملح، روستای نهر عنبر موسیان و گلسیری دهلران افتتاح شدند.

مظفر علی شائی افزود: زمین های چمن مصنوعی روستای حمزه و مملح به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر احداث و برای هر یک از این زمین ها بیش ۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

علی شائی یادآور شد: ۲ زمین چمن مصنوعی روستای نهر عنبر موسیان و گلسیری از توابع شهرستان دهلران نیز افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: کلنگ احداث این مکان های ورزشی سال ۹۷ بر زمین زده شده است.

علی شائی افزود: زمین های چمن مصنوعی روستای نهر عنبر موسیان و گلسیری از توابع شهرستان دهلران در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر احداث شده اند.

وی یادآور شد: برای احداث هر یک از این زمین ها بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ملی ابلاغی وزارت ورزش و جوانان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: افتتاح چنین طرح هایی می تواند نقش مهمی در ترویج ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گفت: زمین سالن ورزشی چند منظوره روستای بردی در زمینی به مساحت ۸۱۴ متر مربع با اعتبار  ۱۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  از محل اعتبارات عمرانی استانی هزینه شده است.

علی شائی با اشاره به  اهمیت وجود اماکن ورزشی در مناطق کمتر برخوردار استان افزود: کلنگ این پروژه سال ۱۳۹۲ بر زمین زده شده که امروز همزمان با روز مبعث به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: همچنین اولین ️مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در دهلران  افتتاح شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز