ریس صمت چرداول خبر داد:

توزیع کالای اساسی در چرداول

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۴۴۶۵
توزیع کالای اساسی در چرداول
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چردول از آغازتوزیع برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب در ایام پایانی سال خبر داد

به گزارش برناازایلام; سید نور حسینی با اعلام این خبر گفت: از چند ماه گذشته تدابیر لازم جهت جذب و توزیع کالاهای اساسی مرتبط با ایام پایانی سال، اتخاذ شده است.

بنا به گفته این مقام مسئول، برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد از جمله اقلامی است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار راهی بازار شده است.

او با اشاره به قیمت‌ مصوب این کالاها برای مصرف‌کننده گفت: برنج وارداتی 10 کیلویی 180هزارتومان، شکرخانوار با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار  تومان، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم پانزده هزار و 500 تومان، مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار و 400 تومان و قند با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار و 500 تومان در چرداول در حال توزیع است.

رئیس سازمان صمت چرداول با اشاره به مراکز توزیع افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی منتخب  از جمله مراکزی هستند که در توزیع این اقلام نقش دارند.

حسینی در ادامه اظهار داشت: اقلام مورد نیاز مردم شامل برنج وارداتی،  شکر  روغن جامدو مایع،  گوشت قرمز منجمد،  مرغ منجمد در حال جذب، صدور حواله و توزیع است که در صورت نیاز این میزان افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: این اقلام از طریق مباشرین و شبکه های توزیع منتخب معرفی شده توسط فرمانداران شهرستان بعنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان ها توزیع می شوند.

اوافزود: میوه مورد نیاز مردم شامل سیب به قیمت هرکیلو 10هزارتومان وپرتغال با قیمت 12 هزارتومان با نرخ مصوب توسط تعداد ۷ نفر در شهر سرابله و شهرستان چرداول درمکانهای مشخص شده توزیع می شود

او گفت :طرح نظارتی نوروز  سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین در شهرستان چرداول  ادامه دارد و بازرسین ادارات صمت و اتاق اصناف  با تعامل و همکاری خوب کار گروه نظارت بر بازار  نظارت و پایش هر روزه داشته  و با هزگونه تخلفات صنفی بر خورد جدی خواهند نمود. 

 

گفتنی است  تلفن ۱۲۴ ستاد خبری آماده دریافت گزارشات می باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز