مدیرکل کل مدیریت بحران:

شرکت توزیع برق استان خاموشی ها را مدیریت کند

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۲۴۶۴
شرکت توزیع برق استان خاموشی ها را مدیریت کند
مدیرکل مدیریت بحران استان نسبت به قطع مکرر برق در اقصی نقاط استان واکنش نشان داد و خواستار مدیریت بهینه اوضاع برق توسط شرکت توزیع برق استان شد

به گزارش برنااز ایلام، آیت قیصربیگی با اشاره به گزارش های رسیده از اقصی نقاط استان و گله مندی مردم از مدت زمان و تکرار خاموشی ها بدون اطلاع قبلی، گفت: ما در ستاد مدیریت بحران استان مصوب کرده ایم که اگر شرکت توزیع برق ناچار به اعمال خاموشی است بایست این موضوع با اطلاع قبلی به مردم صورت گیرد.

 وی در ادامه ممنوع بودن قطع برق بیمارستان ها و اورژانس و مراکز حساس را از دیگر مصوبات این ستاد عنوان کرد و گفت: همچنین در این ستاد مصوب شده است که شرکت توزیع برق میزان سهمیه برق استان را در این شرایط خاص با اولویت بندی و برنامه ریزی درست جوری مدیریت کند که مناطق ضروری‌تر چون بیمارستان ها و مراکز اورژانس، مناطق حساس‌ چون تاسیسات و مراکز مهم و مناطق گرمتر چون مناطق گرمسیری استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه ضمن گله مندی از عدم رعایت الگوی مصرف برق در برخی ادارات گفت: در بازدید های بعمل آمده متاسفانه رعایت الگوی مصرف برق توسط برخی ادارات انجام نشده که در این راستا قصور انجام گرفته متوجه بالاترین مقام دستگاه است!

 وی با اشاره به اهمیت رعایت الگویی مصرف برق در این شرایط آب و هوایی گفت: باید به دقت بررسی شود اگر در این شرایط منطقه ای الگوی مصرف برق رعایت شده است مورد تشویق قرار گیرد و خاموشی در آن مناطق اعمال نگردد.

 وی افزود: همه ما در این شرایط ملزم به همکاری و رعایت مصرف برق هستیم اما بایست بررسی شود اگر در جایی این همکاری صورت نگرفته نباید تلافی مازاد مصرف برق بر سر مناطقی که مصرف آنها تا سقف تعیین شده نرسیده در آورد!

 دبیر ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به افزایش قابل توجه دما در استان به ویژه مناطق جنوبی و گرمسیری استان و کاهش سهمیه برق مصرفی استان خواستار افزایش این سهمیه در این شرایط سخت شد و گفت: بایست در مدیریت اوضاع کنونی مصرف برق بین مناطق گرمسیری که دمایی قریب ۵۰ درجه دارد با مناطق معتدل تر تفاوت قائل شد که انشاالله این مهم در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

◻️ وی در پایان برای مدیریت اوضاع با توجه به سقف محدود تعیین شده برای مصرف برق استان گفت: به ستاد بحران استان پیشنهاد شده است در جهت کاهش بار مصرفی برق و جلوگیری از خاموشی ها در این شرایط و همچنین به دلیل بالا بودن شدت گرما و مصرف بالای برق در برخی مناطق گرمسیری استان و مضافاً به دلیل حاد بودن وضعیت کرونا در برخی شهرستان ها، ادارات مناطق مذکور را تعطیل اعلام نماید که البته این موضوع در دست بررسی بوده و در صورت موافقت ستاد این مهم اطلاع رسانی می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز