تعامل دستگاه قضایی و پلیس موجب ارتقاء امنیت و احساس آن در جامعه می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۷۲۴۳
تعامل دستگاه قضایی و پلیس موجب ارتقاء امنیت و احساس آن در جامعه می شود
رئیس کل دادگستری کل استان ایلام گفت: امروز تعامل، همکاری و هم افزایی خوبی بین انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد که این موضوع می تواند موجب ارتقا امنیت و احساس امنیت در جامعه را بیش از پیش فراهم سازد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ،دکتر علی محمدی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: همه ما شاهد تلاش شبانه روزی پلیس برای تحقق امنیت پایدار در جامعه هستیم و مطمئن باشید مردم و مسئولان نیز قدردان زحمات شما برای نهادینه کردن امنیت و احساس آن در جامعه هستند.

وی بحث الکترونیکی شدن سامانه های دادگستری و انتظامی اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه مکانیزه ارتباطات دادگستری با  انتظامی سبب می‌شود که تمامی استعلامات مورد نیاز به دادگستری ارسال و از آمد و رفت مراجعان به هر دو دستگاه جلوگیری شود.

دکتر علی محمدی خاطرنشان کرد:همکاری ها و تعامل بین مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی از نقاط قوت و اتکا برای برداشتن گام های بلندتر و اثربخش تر درحوزه امنیت و عدالت است.

وی با قدردانی از تلاش های فرمانده انتظامی استان  و نیروهای تحت امرش تصریح کرد:آثار تلاش های فرماندهی انتظامی استان  کاملا محسوس  و احساس امنیت در سطح جامعه ارتقا یافته است.

رئیس کل دادگستری کل استان ایلام یادآور شد:نیروهای پلیس اطمینان داشته باشند که برای تأمین امنیت پایدار همواره در کنار آن‌ها خواهیم بود و هرگاه که پلیس به دستگاه قضائی احساس نیاز کند، در هر لحظه و ساعتی از شبانه‌روز با تمام ظرفیت در خدمت نیروهای مجاهد انتظامی خواهیم بود.

‌انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز