جابجایی ۵۷۰ هزار تن انواع کالا در ایلام

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۵۸۴۹
جابجایی ۵۷۰ هزار تن انواع کالا در ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی۵۷۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به این میزان حمل کالا توسط ۳۷ هزار و ۶۵۹ سرویس (بارنامه) گفت: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالا‌هایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

چشمه خاور در خصوص نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز تصریح کرد: با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است و روزانه در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام منعکس نمایند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز