استاندار ایلام: اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه‌های مهم و زیرساختی یک اصل انکارناپذیر است

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۷۷۹۱
استاندار ایلام: اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه‌های مهم و زیرساختی یک اصل انکارناپذیر است
استاندارایلام گفت: اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه‌های مهم و زیرساختی یک اصل انکارناپذیر است و تمامی دستگاه‌ها، ارگان ها و نهادها می بایست بدان توجه لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ایلام ، دکتر حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در دیدار سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: بایست نقش، اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در بین مردم و مسئولان به درستی تبیین شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار مشارکت بیشتر مردم در امور پدافند غیرعامل شد و گفت: مردم مولفه مهم اقتدار ملی هستند و بالا بردن آگاهی آنها در موضوع مهم پدافند غیرعامل باعث ارتقای امنیت و آمادگی در مقابل حوادث خواهد شد.

وی افزود: در بالا بردن مشارکت مردم در امور پدافند غیرعامل نقش آموزش و اجرای مانورهای مختلف می تواند اثرگذار باشد.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار توجه جدی مدیران دستگاه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی به مقوله مهم پدافند غیرعامل شد و گفت: اهمیت این موضوع در استان مرزی ایلام دوچندان و بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه تاکید کرد: اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ها و پروژه‌های مهم و زیرساختی یک اصل انکارناپذیر است و تمامی دستگاه‌ها، ارگان ها و نهادها می بایست بدان توجه لازم داشته باشند.

در ادامه این نشست سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن تشکر از حمایت‌های خوب استاندار ایلام از موضوعات پدافند غیرعامل در استان گفت: استان ایلام از استان‌های مهم کشور در حوزه پدافند غیرعامل بوده که دارای تجربیات ارزنده ای در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر از زیرساخت های پدافند غیر عامل ۲۶ استان بازدید شده است، اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیر عامل انجام شده و با توجه به موقعیت ایلام به این استان نیز توجه ویژه می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز