عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه سلامت از ابتدای آغاز تردد زائران تا بیست و چهارم شهریور ماه ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۸۰۹۸
عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه سلامت از ابتدای آغاز تردد زائران تا بیست و چهارم شهریور ماه ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام عملکرد و خدمات دانشگاه به زائران اربعین حسینی از ابتدای تردد آنان تا بیست و چهارم شهریورماه را تشریح کرد

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام،دکتر جاسم محمدی اظهار داشت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در حوزه خدمات درمانی تعداد ۲۸۰۷۶زائر اربعین حسینی به اورژانس مراجعه نموده‌اند. همچنین تعداد ۱۷۹۹نفر در بخش‌های اورژانس، ۹۷۰نفر در بخش‌های تخصصی و تعداد ۲۱۲نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و تعداد ۸۴۸ مورد عمل جراحی در مراکز درمانی انجام شده است.

 وی افزود :در حوزه فوریتهای پزشکی نیز تعداد کل خدمات ارائه شده ۲۰۸۰۳مورد، تعداد تماس با فوریت پزشکی ۸۶۱۹مورد، فراخوان بالگرد ۲۱ مورد و هواپیما یک مورد، تعداد مصدومین ترافیکی ۷۳۹مورد و تعداد مصدومین غیرترافیکی ۲۰۰۶۴مورد بوده است. همچنین تعداد اعزام آمبولانس ۳۲۹۷مورد و تعداد مراجعات حضوری تعداد ۱۸هزار مورد بوده است.

  محمدی اضافه کرد:در حوزه بهداشت نیز تعداد بازدید از اماکن عمومی، موکب‌ها و مواد غذایی ۴۹۷۰مورد، تعداد نمونه برداری اولیه و مواد غذایی ۱۷۳مورد، میزان مواد غذایی فاسد معدوم شده ۲۲۸۹کیلوگرم، سنجش پرتابل مواد غذایی ۲۹۳۴مورد، تمام افراد مراقبت شده ۳۵۱۶۴۸مورد و تعداد خادمین موکب‌دار آموزش دیده ۲۴۸۱مورد، تعداد رسانه آموزشی توزیع شده ۴۴۹۹۳مورد و تعداد ماسک توزیع شده نیز ۴۶۸۳۰ مورد بوده است.

 وی ،دردر حوزه غذا و دارو نیز تعداد نسخ سرپایی بیماران ۳۴۹۰مورد، تعداد نسخ بستری ۲۳۸۰ مورد، تعداد موارد نظارت و بازرسی ۲۴۵مورد، تعداد پاسخگویی به سوالات و مسائل دارویی ۲۱۱۷مورد و تعداد کارشناسی توقیفات گمرک نیز ۱ مورد رااعلام نمود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز