استاندار ایلام: قهرمانی تیم هاکی استان ایلام باعث افتخار این استان شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۹۵۷۲۵
استاندار ایلام: قهرمانی تیم هاکی استان ایلام باعث افتخار این استان شد
استاندار ایلام گفت؛ تیم هاکی استان با شهامت وتلاش فراوان وپشت سرگذاشتن کمبودها و کسب افتخاری بزرگ قهرمانی رابرای استان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۱۵ آبان در دیدار با  اعضای تیم هاکی سالنی استان ایلام با تبریک به این تیم بعنوان قهرمان لیگ برتر هاکی کشور،  افزود: تلاش ها این ورزشکاران در رقابت های لیگ برتر  به ثمر نشست و بار دیگر مایه مباهات استان شدند.

وی افزود:  نتیجه این کوشش شبانه روزی اعضای تیم هاکی سالنی استان خلق  افتخار بزرگی  قهرمانی  لیگ برتر شد که این موفقیت را به مردم استان تبریک عرض می کنم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی  از بانیان رشته هاکی در استان  گفت:  از زمانی که رشته هاکی سالنی در استان فعالیتش آغاز شده همواره بهترین عملکرد را داشته و سال گذشته نیز قهرمان لیگ برتر شده است.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: اعضای تیم هاکی استان با همت بلند و اراده قوی تسلیم کمبود نشدند و با مقاومت هم جانبه رتبه اول کشور را کسب کردند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اعضای تیم هاکی سالنی استان گفت: این تیم با این همت و اراده می تواند فاتح رقابت  باشگاه های جهان شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار حمایت شرکت های نفت و گاز استان از تیم های ورزشی به ویژه تیم هاکی استان شد و گفت: در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی این شرکت ها وظیفه دارند از این های تیم های ورزشی حمایت کنند.  

وی با تبریک قهرمانی تیم هاکی سالنی استان بعنوان قهرمان لیگ هاکی کشور، گفت: اعضای این تیم  الگویی بسیار خوب  جوانان ما  هستند‌.

در پایان این نشست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با اهدای لوح از تمامی اعضای تیم هاکی به دلیل قهرمانی لیگ برتر تجلیل کرد و قول مساعد داد که از این تیم حمایت کند.

گفتنی است تیم هاکی مردان استان ایلام در رده سنی بزرگسالان در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ هاکی سالنی کشور به قهرمانی رسید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز