استاندار ایلام: اطلاع رسانی و اطلاع یابی در آموزش و پرورش یک امر بسیار خطیر است

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۳۸۸۲
استاندار ایلام: اطلاع رسانی و اطلاع یابی در آموزش و پرورش یک امر بسیار خطیر است
استاندار ایلام با بیان اینکه خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی یار و همراه آموزش و پرورش در استان هستند‌، گفت: تولید محتوایی متناسب با نیاز دانش آموزان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا امروز (یکشنبه ششم آذرماه) در دیدار با رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق در حوزه آموزش و پرورش در عصر جدید بسیار ضروری و حیاتی است. 

وی افزود: اطلاع رسانی و اطلاع یابی در آموزش و پرورش یک امر بسیار خطیر است چراکه ما در این راستا با آینده سازان کشور ارتباط مستقیم داریم.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از شوراهایی که از نظر وزنی وزن قابل ملاحضه ای دارد شورای آموزش و پرورش است که حداقل هر ماه یکبار برگزار و مصوبات آن اجرایی می شود. 

دکتر بهرام نیا بیان داشت: خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی یار و همراه آموزش و پرورش در استان هستند‌.

وی تصریح کرد: رسانه ها در این عصر علاوه بر شناسایی مشکلات و مسایل، پمپاژ امید باشند و تولید محتوای متناسب با نیاز دانش آموزان را در دستور کار قرار دهند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این دیدار گفت: ریاست شورای اطلاع رسانی دولت در هر استان با استانداران است که این مهم تصویب شده و ابلاغ شده است. 

مصطفی بابایی سارویی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم تدابیری اتخاذ کنیم که بیشتر به پیشبرد اهداف حوزه اطلاع رسانی کمک کنیم.

وی افزود: بیشترین ذینفعان از اطلاع رسانی در کشور حوزه آموزش و پرورش است چراکه ۱۶ میلیون دانش آموزان در کشور در حال تحصیل هستند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت خاطرنشان ساخت: همه رسانه ها و روابط عمومی ها در نظام تعلیم و تربیت موثر هستند و باید نقش خود را در این راستا بخوبی ایفا کنند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز