پیام تبریک امام جمعه شهرستان چرداول به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۹:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۵۳۷۲
امام جمعه شهرستان چرداول درپیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار راتبریک گفت

به گزارش خبرگزاری برناازایلام؛ درپیام حجت الاسلام دکتر محمد جواذ قنبربیگی آمده است:وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هر کس نفسی را زنـده کند گویا همه مردم را زنده کرده است( سوره مائده؛ آیه ۳۲)

پنجم جمادی‌الاول ، خجسته زادروز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ پرستاری که پس‌ازآن مصیبت بزرگ یک‌تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت.

 بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش مؤثری داشتند.

پرستارانی که  حضرت زینب (س) را الگوی خود  قرار  داده و در خدمت به بیماران، ایثار و عشق را معنا می کنند، آن گاه که بی منت و پر محبت بر بالین بیماران بیدارند.

انسان های شایسته ای که در خط مقدم جبهه کرونا  همپای پزشکان هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمی بر دل های بیماران و امید به زندگی است، بی شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و به خود بالید.

 اینجانب ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تمامی پرستاران، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پرستاری، به ویژه پرستاران  شهرستان چرداول که با تلاش و کوشش بی شائبه خود در راستای خدمت رسانی به بیماران دردمند که نشان از روحیه معنوی بالا و عزم راسخ آنها در کسب رضایت حضرت حق دارد تبریک وتهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن بزرگواران که الگوی صبر، استقامت و خدمت هستند توفیق روزافزون خواستاریم.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز