استقرار سامانه الکترونیکی ثبت و صدور مجوز پروانه کار در پالایشگاه گاز ایلام

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۴۱۸۴
استقرار سامانه الکترونیکی ثبت و صدور مجوز پروانه کار در پالایشگاه گاز ایلام
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سامانه ثبت و صدور مجوز پروانه کار الکترونیکی در پالایشگاه گاز ایلام در بستر سامانه نگهداری و تعمیرات این شرکت استقرار یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛" روح اله نوریان" افزود: استقرار این سیستم به منظور بالا بردن میزان دقت در ثبت و صدور، تسریع در انجام کارهای تعمیراتی، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های جانبی، جلوگیری از مخدوش شدن پرمیت، صرفه جویی در مصرف کاغذ و تسریع در گزارش گیری بر خط آمار پرمیت و حوادث احتمالی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: این واحد صنعتی بعنوان اولین شرکت در بین پالایشگاه های گازی کشور بوده که نسبت به استقرار سامانه الکترونیکی ثبت و صدور مجموعه مقررات «ب» پروانه فعالیت اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: این سامانه قابلیت ثبت و صدور پروانه فعالیت اصلی، مجوز کار روز مره و سایر پروانه های الحاقی را دارا می باشد.

نوریان تصریح کرد: با توجه به شروع فرآیند الکترونیکی نمودن مجوز کار با تلاش و همکاری واحد های ایمنی و برنامه ریزی تعمیرات در بستر IPCMMS از ابتدای سال جاری تاکنون، برای استقرار این سامانه اولین دوره آموزشی نرم افزار توسط تیم برنامه نویس و همکاران واحد برنامه ریزی تعمیرات،  HSE و آموزش برای کلیه پرسنل مرتبط با فعالیت های تعمیراتی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ادامه داد: نحوه ایجاد درخواست و فرآیند تکمیل پرمیت به همراه الحاقیه ها و فرم های مربوطه بر اساس دستورالعمل "مجموعه مقررات صدور پروانه های انجام کار در این دوره به داوطلبان آموزش داده شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز