کسب مقام نخست ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان پالایشگاه گاز ایلام در بین شرکت های پالایشی کشور

۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۷۴۶۰
کسب مقام نخست ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان پالایشگاه گاز ایلام در بین شرکت های پالایشی کشور
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در دومین ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان تعداد 853 نفر از آتش نشانان از 17 شرکت پالایشی کشور و تاسیسات ذخیره سازی گاز سراجه قم شرکت کرده اند،گفت: آتش‌نشانان پالایشگاه گاز ایلام موفق به کسب مقام اول با درصد قبولی عالی و امتیاز 95.24 درصد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ " روح اله نوریان" افزود: این مسابقات در 7 مرحله آزمون شامل بارفیکس، آزمون دوی ۴ در9، آزمون شنای خشک، دو 540 متر، دراز و نشت، انعطاف و آزمون پله برگزار شد که در این دوره از مسابقات؛ آتش نشانان این واحد صنعتی با اختلاف زیاد مقام نخست این دوره از ارزیابی را کسب نمودند.

وی اظهار داشت: برای دستیابی به این مهم، پالایشگاه گاز ایلام وهمکاران امور HSE برنامه ریزی منظمی جهت حفظ آمادگی جسمانی آتش نشانان به منظور مقابله با حوادث احتمالی و حضور موثر در مسابقات از جمله برگزاری حداقل ۵۰ مانور سطح ۱و۲و۳ در طول سال و همچنین حضور موثر آتش نشانان در تمرینات ورزشی زیر نظر مربی تخصصی انجام داده است.

همچنین مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی گاز ایران از کسب مقام نخست ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان پالایشگاه گاز ایلام دربین آتش نشانان شرکت های پالایشی گاز کشور خبر داد و گفت:امروزه جایگاه رفیع آتش نشانان صنعت گاز بیش از پیش در کشور نمایان شده است.

"سیدجلال نورموسوی" طی لوح تقدیری خطاب به دکتر نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: آتش نشانان انسانهای جان برکفی هستند که جان خود را به مخاطره می اندازند تا از مجموعه صنعت گاز که همانا سرمایه های انسانی و تاسیسات شرکت ملی گاز می باشد،حفاظت کنند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان از مهمترین عوامل موثر در تولید پایدار و ایمن گاز و قوت قلب همه همکاران شاغل در صنعت تولید پالایش و ذخیره سازی گاز می باشند، اظهار داشت: حفظ و ارتقاء توانمندی آتش‌نشانان از ضروریات سازمانی در شرکت ملی گاز بوده و ارزیابی دوره ای از آنها ابزار موثری در این مسیر می باشد.

مدیربهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز تصریح کرد: با توجه به اجرای فرآیند دومین ارزیابی آمادگی جسمانی و تناسب اندام شاغلین آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران؛ آتش نشانان پالایشگاه گاز ایلام رتبه نخست ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان را دربین شرکت‌های پالایش گاز کشور کسب نموده است.

نورموسوی از حمایت های موثر مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از آتش نشانان این پالایشگاه قدردانی کرد و ادامه داد: کسب این مقام را به مسئولان و سایرهمکاران در حوزه ایمنی و آتش نشانی بخصوص آتش‌نشانان غیور و شریف این شرکت تبریک گفت.

IMG_20230216_002051_478

انتهای پیام

نظر شما