تأمین زیر ساخت‌های نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۴۴۴۴۷
تأمین زیر ساخت‌های نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می شود
معاون عمرانی استاندارگفت:برنامه ریزی لازم به منظور تأمین سایر زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در دستور کار قرار دارد و اعتبارات مورد نیاز برای هر کدام از فضاهای زیربنایی توسط دستگاه اجرایی مربوطه تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام روز شنبه ۱۳ اسفند ماه در نهمین جلسه شورای فنی استان گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اقدامات لازم به منظور تأمین سایر زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در دستور کار قرار دارد و اعتبارات مورد نیاز برای هر کدام از فضاهای زیربنایی توسط دستگاه اجرایی مربوطه تأمین می‌شود. 

وی یکی از مهمترین نیازهای اساسی پروژه‌ نهضت ملی مسکن ایلام را تأمین آب عنوان کرد و در این رابطه افزود: روز گذشته و در جریان سفر معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به استان ایلام پروژه‌های آبرسانی از جمله مخزن ۲ هزار مترمکعبی با هدف تأمین آب پروژه نهضت ملی مسکن و شهرک قائم به بهره‌برداری رسید. 

وی، فضای آموزشی را از دیگر نیازهای نهضت ملی مسکن ذکر کرد و افزود: اولویت احداث مراکز آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن، مدارس ابتدایی خواهد بود، علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی استان نیز باید طرح مطالعاتی و عملیاتی خود را در خصوص احداث مراکز درمانی در نهضت ملی مسکن را براساس رعایت ضوابط بهداشتی به شورای فنی استان ارسال کند.

هژبری در رابطه با عملیات گازرسانی به پروژه نهضت ملی مسکن نیز خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای عملیات گازرسانی به پروژه نهضت مسکن ملی اندیشیده شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به تکالیف خود در خصوص نهضت ملی مسکن عمل کنند، ضمن اینکه برنامه عملیاتی خود را در رابطه با احداث فضاهای زیربنایی، حداکثر تا ۳ روز آینده به شورای فنی استان ارسال کنند. 

هژبری یکی از مهمترین اولویت‌های دولت و مدیریت ارشد استان را تأمین مسکن عنوان کرد و افزود: مصوبات شورای فنی استان لازم الاجرا است و روند پیشرفت فیزیکی پروژه نهضت ملی مسکن و تأمین سایر زیرساخت‌ها به صورت همزمان پیگیری می‌شود تا اجرای طرح با شتاب بیشتری انجام شود.

انتهای پیام

 

نظر شما