خدمات دهی مردم چرداول در اربعین برگ زرینی از افتخارات این دیار است

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۰۶۰۹
خدمات دهی مردم چرداول در اربعین برگ زرینی از افتخارات این دیار است
معاون سیاسی استاندارگفت:خدمات صادقانه شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورودی عتبات عالیات استان در اربعین برگ زرینی از افتخارات این دیار است.

 به‌گزارش‌خبرگزاری‌برنا از ایلام ؛محمد سبحان حسنی روز شنبه ۲۷ اسفندماه در در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید چرداول گفت: استان ایلام بواسطه اربعین در دنیا نام و آوازه ای بدست آورده که شهرستان چرداول در مسیر اصلی اربعین قرار دارد.

وی در ادامه افزود: خدمات صادقانه مردم استان و خاصه شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورودی عتبات عالیات استان در اربعین برگ زرینی از افتخارات این دیار است.

حسنی تصریح کرد: چرداول را با نام فاتحان میمک و اربعین می شناسند که فتح میمک مدال افتخار آفرینی برگردن مردم استان و بویژه چرداول می باشد.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: کسب رتبه برتر ایلام در بین ۵ استان هدف اربعین بواسطه مجاهدت های مردم و مجموعه مدیریتی استان ایلام بوده است.

حسنی بیان داشت: خدمات ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت در شهرستان چرداول در تمام حوزه ها انجام  گرفته است و تمام تلاش دولت سیزدهم  به سرانجام رساندن طرح ها و پروژه های نیمه تمام برای بهره مندی مردم است.

وی با بیان اینکه در گفتمان دولت سیزدهم «مردم» نقش کلیدی دارند و ارتباط با مردم و در بین مردم بودن مورد تاکید قرار دارد، گفت: ۷۶ سفر شهرستانی استاندار ایلام در این راستا  انجام گرفته و  یک اقدام بی نظیر است که نشان دهنده عمق ارتباط مدیران با مردم است.

حسنی بیان داشت: اعتبارات دولت در سفر استانی و متمم سفر بالغ بر ۴ هزار میلیارد بوده که بخش اعظم آن جذب شده و مابقی آن نیز در دست تخصیص می باشد و در حوزه  اشتغال در شهرستان چرداول بیش از ۱۶۰ درصد تحقق تعهدات  به ثبت رسیده و در کل استان نیز  بیش از ۱۴ هزار اشتغال به ثبت رسیده که مستندات آن موجود می باشد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در بحث پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: در بحث نهضت ملی مسکن استان ایلام در رتبه هفتم  کشور قرار دارد  که این جایگاه نشانگر  تلاش های مجموعه مدیریتی  استان به ریاست دکتر بهرام نیا استاندار استاندار ایلام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به اغتشاشات اخیر نیز اشاره  و از عملکرد مجموعه مدیریتی شهرستان، امام جمعه شهرستان، شورای تامین و بخصوص از بزرگان و معتمدین که  همراهی کردن تشکر و قدردانی کرد.

وی در خصوص تغییر فرماندار چرداول نیز افزود:  این تغییر مدیریتی بنابردرخواست خود آقای کریمیان بوده و از عملکرد وی رضایت کامل داریم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز