ساماندهی ۳۷۰ نیروی فوریت های پزشکی ایلام برای تعطیلات نوروزی

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۴۵۱۷۶۰
ساماندهی ۳۷۰ نیروی فوریت های پزشکی ایلام برای تعطیلات نوروزی
ریس مرکز فوریت های پزشکی ایلام گفت: ۳۷۰ نفر از نیروهای عملیاتی این مرکز برای ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ بکارگیری شده اند

به گزارش‌خبرگزاری‌برناازایلام؛دکتر صیدنور علی‌مرادی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و همچنین عزیمت کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به منظور رسیدگی هرچه بهتر به حادثه دیدگان احتمالی در نقاط حساس استان بکارگیری خواهند شد.

وی افزود: شعار مرکز فوریت های پزشکی پیشگیری قبل از درمان است و تلاش شده با فرهنگ سازی از بروز هرگونه سانحه احتمالی جلوگیری شود، امیدواریم مسافران و گردشگران نوروزی نیز با رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه باعث شوند ایام پیش رو با کمترین سانحه در استان سپری شود.

رییس مرکز فوریت های پزشکی ایلام از بکارگیری و تجهیز ۷۵ دستگاه آمبولانس برای ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و تاکید کرد: با وجود تحریم ها ولی تلاش شده این آمبولانس ها برای تعطیلات نوروزی بروزرسانی شوند.

علیمرادی یادآور شد: پایگاه های این مجموعه در تمامی شهرهای استان مستقر هستند و هم اکنون فاصله هر پایگاه از شهرها به کمتر از ۳۰ کیلومتر رسیده است تا بتوان در حداقل زمان به حادثه دیدگان امدادرسانی کرد.

وی اضافه کرد: تلفن ۱۱۵ مرکز فوریت های پزشکی به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص بروز سوانح است تا در کمترین زمان ممکن یگان های امدادی به محل حادثه اعزام شوند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی ایلام با اشاره به اینکه در آیین چهارشنبه آخر سال امسال ایلام استانی پاک از نظر بروز حوادث ناگوار بود، تاکید کرد: تنها ۲ مورد مصدومیت جزیی در این شب گزارش شد که باید برای برگزاری ایمن این آیین سنتی از عموم مردم استان قدردانی کرد

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز