امام‌ جمعه ایلام: همه مسئولین باید برای‌تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۰:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۴۶۴۳
امام‌ جمعه ایلام: همه مسئولین باید برای‌تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند
امام جمعه‌‌ ایلام‌ گفت: سال‌۱۴۰۲رامقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و برای پیروزی بر دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال لازم است از ظرفیت‌های فراوان در استان استفاده کنیم.

به‌گزارش‌خبرگزاری‌برناازایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: : در راستای تحقق شعار سال و کمک به مردم برای اشتغال آفرینی و محرومیت زدایی همه مسئولین باید زمینه ساز شعار سال باشند.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: بزرگترین دستاورد ما جمهوری اسلامی است، انقلاب اسلامی ثمره شهدای اسلام و تشییع در طول قرن‌های گذشته است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی، نظامی بی بدیل که داری نعمت آزادی، عدالت، تعالی معنوی و انسانی است، چیزهایی که دنیای غرب آن را درک نکرده است.

خطیب جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جوانان عزیز باید مبانی جمهوری اسلامی را مطالعه کرده و آن را با سایر کشورها مقایسه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: دشمن نمی‌خواهد نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا شناخته شود و دشمنی آن‌ها بر سر این مساله است.

وی تصریح کرد: زن و مرد باید در غم و شادی در کنار هم و یار همدیگر در سختی‌ها باشند، اما متاسفانه برخی از زوج‌های امروزه این چنین نیستند و با کوچک‌ترین اختلافی خواستار جدایی هستند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: طبیعت نشان دهنده سرسبزی نشاط و امید به آینده است و این رویش طبیعت آیه‌ای از جانب خداوند است که به قدرت خداوند پی برده و بدانیم در فردای قیامت حاضر خواهیم شد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: به شکرانه نعمت‌های الهی باید ماه رمضان را روزه باشیم، حجاب را رعایت کنیم، قرآن بخوانیم و عبادت کنیم اما روزه خواری و بی حجابی ناسپاسی از نعمت‌های الهی است و باید این افراد را آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان داشت: دشمن با تمام توان برای حجاب زدایی و عفت‌زدایی قدم بر می‌دارد و برخی نیز در این مسیر گام بر می‌دارند و لازم است تا آگاه شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر روی واقعی کسانی که دم از آزادی زنان می‌زنند نمایان شد که چه اعمال زشتی به این بهانه انجام می‌دهند

انتهای‌پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز