دسترسی ۴ روستای ایلام به اینترنت پرسرعت

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۸:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۹۷۵۰
دسترسی ۴ روستای ایلام به اینترنت پرسرعت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال 4 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به‌ گزارش‌ خبرگزاری‌ برنا از ایلام؛ علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام درجلسه شورای راهبری حوزه ارتباطات استان با اعلام این خبر گفت: 4روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی ادامه داد: با همکاری اپراتور همراه اول و با ارتقاء 3 سایت تلفن همراه 4 روستای استان با بیش از 600 خانوار و جمعیتی بالغ بر 1200نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان افزود: برای اتصال این روستاها از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بالغ بر 45 میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

کریمی به برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات اشاره و اظهارکرد: تاکنون اتصال 93 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش96 درصدی جمعیت استان محقق شده است.

کریمی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است، مشکلات ارتباطی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان را برطرف و اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه را برقرار کند.

براساس این گزارش روستاهای چم روته در شهرستان سیروان ، طولاب در شهرستان ایلام، پاقلعه و گره چقا در شهرستان چوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

انتهای‌پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز