دولت سیزدهم برای حمایت از تولید برنامه دارد

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۷:۰۷
کد خبر: ۱۴۸۰۳۶۴
دولت سیزدهم برای حمایت از تولید برنامه دارد
سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق نامگذاری امسال برنامه دارد، گفت: مهار تورم و رشد تولید از برنامه های اصلی دولت در این شهرستان است که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن اجرایی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ محمد باقر شریفی در دیدار با جمعی از مردم روستای چم شیر این شهرستان، افزود: دولت مردمی به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید، تلاش برای رفع موانع پیش روی تولید را وظیفه خود می‌داند و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی از سوی مسئولان شهرستان قابل قبول نیست.

وی اظهار داشت: چندین سال است که مقام معظم رهبری، اقتصاد را محور نام‌گذاری سال‌ها قرار داده‌اند و در 6 سال اخیر بر توجه به تولید تأکید ویژه داشته‌اند که انتظار می رود مردم و مسئولان برای تحقق نامگذاری سال تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری سیروان با بیان اینکه تولید یکی از محورهای اصلی پیشرفت استان و شهرستان در زمینه های مختلف است، تصریح کرد: تلاش برای نیل فعالیت‌های تولیدی به بهره‌گیری هر چه بیشتر از دانش‌ها و دستاوردهای نوین علمی از دیگر ضرورت‌های رونق تولید است.

شریفی با اشاره به اینکه سیروان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامپروری، گردشگری و غیره حرفی برای گفتن دارد، گفت: این شهرستان دارای داشته های خدادادی است که اگر مردم همت کنند و مسئولان نیز کمک کنند، این دیار به یکی از مناطق برخوردار استان تبدیل می شود.

سرپرست فرمانداری سیروان با بیان اینکه وجود زمین های حاصلخیز،مناطق بکر برای دامپروری و گردشگری می توانند به رشد و شکوفایی شهرستان کمک کنند، افزود: تولیدات شما باعث خودکفایی کشور در زمینه های مختلف می شود.

گفتنی است در این دیدار که با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مدیران استان و شهرستان حضور داشتند، مشکلات و نارسایی های مردم این روستاها از طرف دهیار، بزرگان و معتمدان روستا از جمله طرح هادی، جدول کشی، بهسازی معابر، اینترنت، ساختمان دهیاری و غیره عنوان شد که سرپرست فرمانداری دستور پیگیری و رفع مشکلات مردم را صادر کرد و مسئولان ذیربط هرکدام در حوزه های خود نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات اقدام کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز