به مناسبت ۱۸ اسفند افتتاح شد؛

نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد ایلام

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۷۲۴۰۱
نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد ایلام
به مناسبت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام امروز(18/12/93) در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان دایر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام ، در حاشیه این مراسم" حجت الاسلام چراغی پور" مسئول دبیرخانه کانو های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افتتاح شد.

"چراغی پور" اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی و هنری روستایی در این استان در مناطق مختلف محروم و دور افتاده استان حضوری گسترده دارند، غرفه ای از فعالیت های کانون های روستایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار  گرفته است.

وی یادآور شد: در حال حاضر 257 کانون فرهنگی و هنری در مساجد این استان فعالیت دارند که از این تعداد 160 کانون فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و عشایری استان فعال بوده که این امر نشان دهنده استقبال جوانان و نوجوانان از فعالیت های دینی و مذهبی است.


" مسئول دبیرخانه کانو های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ، با بیان اینکه برنامه های مختلفی در راستای گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد در این استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: افتتاح کانون های جدیدالتاسیس، اهدای کتاب و اقلام کانونی، برپایی مراسم گرامیداشت 18 اسفند و تجلیل از فعالان کانون ها و مدیران مسجد محور از جمله این برنامه هاست.

لازم به ذکر است؛ برپایی سیاه چادر و کانون فرهنگی و هنری عشایری، نمایشگاه عکس فعالیت های کانون ها، لوازم و تجهیزات کانون ها و برنامه ها، فعالیت های پژوهشی و ابتکارات اعضای کانون های مساجد از جمله بخش های این نمایشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز