فرهنگ مردم ایلام مخالف حوادث چهارشنبه آخر سال؛

رزمایش نوروزی پلیس در راه است

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۰:۲۲
کد خبر: ۲۷۲۴۰۳
رزمایش نوروزی پلیس در راه است
در استان ایلام به دلایل مختلف از جمله فرهنگ خوب مردم؛ مشکلات و معضلات چهار شنبه آخر سال که در سایر استانهای دیگر کشور هست در این استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سرهنگ"سماواتی" جانشین انتظامی استان ایلام صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی استان ، با اشاره به تدارک ویژه پلیس استان در بهار فاطمی گفت: فرهنگ  خوب مردم ایلام ما نعی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است.                   

وی با اشاره به اجرای طرح های وی‍ژ ه  اطلاعاتی و انتظامی برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در استان گفت: کنترل گلوگاههای منتهی به استان ، نشست  با اصناف و بازاریان ، اجرای طرح بازرسی از واحد های صنفی ، هماهنگی با یگانهای امدادی و خدمات شهری همچون اورژانس ،هلال احمر و ... از اقداماتی است که در راستای پیشگیری از وقوع  حوادث چهارشنبه آخر سال در استان ایلام انجام گرفته  است.

جانشین انتظامی استان ایلام دراین باره به خانواده ها توصیه کرد که مراقب فرزندان خود باشند و آنها را از عواقب  و خطرات ناشی از انفجار مواد محترقه آگاه سازند.

این فرمانده ارشد نیروی انتظامی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت از بسیج تمام امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی برای تعطیلات نوروز 94 خبر داد و افزود: در نوروز امسال همراه  با مردم و همگام با بهار فاطمی در حفظ آرامش و آسایش شهروندان  تلاش شبانه روزی خواهیم داشت.

وی با تاکید بر مشارکت و همراهی مردم و دیگر سازمانها با نیروی انتظامی در این ایام گفت:در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه در تعطیلات نوروز ، پلیس طرح های ویژه امنیتی ،انتظامی و ترافیکی و اجتماعی  را انجام می دهد .

سرهنگ" سماواتی" اضافه کرد: جلسات متعددی را با سازمانهای مختلف از جمله استانداری ،فرمانداریها،سازمان حمل و نقل و پایا نه ها ،شهر داریها، هلال احمر ، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما ،سازمان تبلیغات اسلامی ،ارشاد اسلامی و... برگزار کرده ایم و در این راستا بر لزوم همکاری و هماهنگی کلیه نهادها و سازمانها در جهت برقراری و حفظ آرامش و آسایش مردم و مسافران نوروزی تاکید شده است.

جانشین انتظامی استان درادامه از اجرای رزمایش نوروزی پلیس همزمان با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) در استان خبر داد و گفت: چهارشنبه و پنج شنبه آخر سال دو مأموریت ویژه پلیس در سال 93 هستند که نیروی انتظامی تدارک ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته است .

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اجرای دقیق دستور العمل های صادره از ناجا گفت: رده های مختلف انتظامی استان در ایام باقی مانده تا شروع رزمایش برنامه های خود را بازبینی و هماهنگی های متناسب با نوع مأموریت خود را انجام دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز