رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛

پزشکان و متخصصان پاسدار سلامت مردم هستند

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۵۲۰
پزشکان و متخصصان پاسدار سلامت مردم هستند
دل پیشه گفت: پزشکان و متخصصان پاسدار سلامت مردمند و تحقق این رسالت در گرو خدمت صادقانه و کمک در اجرای مناسب طرح تحول نظام سلامت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"علی دل پیشه" رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در نشست صمیمانه با پزشکان و متخصصان بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام ضمن تقدیر ویژه از آنان به لحاظ همکاری در اجرای مطلوب طرح تحول سلامت اظهار کرد: بهترین هدیه و ذخیره معنوی در دنیا و آخرت رضایتمندی در بیماران از خدمات ارائه شده است و در سایه الطاف الهی در حال حاضر رضایت خاطر مردم در استان انگیزه ما را در به خدمت هر چه بهتر و بیشتر افزایش داده است.

وی اضافه نمود: فضای ایجاد شده برای بهبود کیفیت خدمات درمانی به مردم شریف با توجه به حمایت های بی نظیر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و اهتمام مقام عالی وزرات ، غنیمت ارزشمندی است که همه ما باید در اجرای طرح تحول نظام سلامت و خدمت به مردم تلاش نماییم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه خدمت به مردم در حوزه سلامت با رضایتمندی بی نظیری از سوی آنان مواجه شده است، خاطر نشان کرد: کاهش هزینه های درمان به حداقل ممکن باعث شده که مردم هزینه های سنگین و سرسام آور درمان را به دست فراموشی بسپارند.

 

وی بیان نمود: قطعاً در راه خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی جامعه، خدمات بی شائبه و بی منت متخصصان و پزشکان شاخص بوده و در این راه نقش بسزایی داشته است. لذا تشکیل اینگونه نشست ها و استفاده از نقطه نظرات شما عزیزان و تشریح و تبیین رسالت و وظیفه همه ما در اجرای طرح تحول نظام سلامت موثر است.

دکتر دل پیشه با اشاره به اینکه رفع دغدغه های پزشکان و متخصصان در راستای خدمات دهی به مردم در اجرای طرح تحول نظام سلامت به تحقق اهداف این طرح کمک خواهد نمود، ابراز کرد: رسیدگی به مشکلات و مسائل پزشکان و متخصصین در اولویت امور دانشگاه قرار دارد و تلاش خواهیم نمود که نارسایی ها را در این حوزه به حداقل ممکن برسانیم.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی(ره)  شهر ایلام  دیدگاهها و  نظرات خود را پیرامون مشکلات حوزه کاری خود و همچنین راهکارهایی در خصوص اجرای هرچه بهتر دستورالعمل های طرح تحول نظام سلامت بیان نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز